تریلر سریال کمدی Truth Seekers منتشر شد

26 September 2020 - 14:00

شبکه آمازون اعلام کرده که سریال کمدی سوپرنچرال جدید نیک فراست (Nick Frost) و سیمون پگ (Simon Pegg) با نام Truth Seekers از ۳۰ اکتبر (۹ آبان) پخش می‌گردد و اولین تریلر سریال را نیز منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کمپانی‌های The Hot Fuzz و Shaun of The Dead به همراه نت ساندرس (Nat Saunders) و جیمز سرافینکویکز (James Serafinowicz) این سریال را تولید کرده و نوشته و بازیگران آن نیز هستند. این سریال تولید کمپانی فراست و پگ، Stolen Picture، است.

سریال Truth Seekers سریال کمدی سوپرنچرالی درباره محققان پارانوئید نیمه وقتی است که روی پرونده شبح‌ها در بریتانیا کار کرده و سعی دارند از آن‌ها فیلم بگیرند و ماجراجویی‌شان را بصورت آنلاین با دنیا به اشتراک بگذارند.

گرچه آن‌ها به کلیساهای تسخیر شده، بیمارستان‌های متروکه و سنگرهای زیرزمینی قدم گذاشته تا شبح‌های خانگی را ردیابی کنند، تجارب سوپرنچرالشان بیشتر شده و متوجه توطئه‌ای می‌شوند که می‌تواند آرماگدون را برای تمام نژاد بشری به همراه داشته باشد.

فراست در نقش گاس، پگ در نقش دیو، سمسون کایو (Samson Kayo) در نقش التون، مالکولم مک‌داول (Malcolm McDowell) در نقش ریچارد، اما دارسی (Emma D’Arcy) در نقش استرید و سوزان وکوما (Susan Wokoma) در نقش هلن از جمله بازیگران سریال هستند.

پگ، فراست، ساندرس و سرافینکویکز نویسنده و تهیه کننده اجرایی به همراه مایلز کتلی (Miles Ketley) و جیم فیلد اسمیت (Jik Field Smith) که کارگردان سریال است، هستند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.