کریس همسورث، مایلز تلر و جرنی اسمالت به فیلم Spiderhead پیوستند

26 September 2020 - 23:00

نتفلیکس گروه بازیگران درجه یکی برای فیلم Spiderhead انتخاب کرده است. کریس همسورث (Chris Hemsworth)، مایلز تلر (Miles Teller) و جرنی اسمالت (Jurnee Smollett) بازیگر سریال Lovecraft Country «کشور لاوکرافتی» برای نقش‌آفرینی در فیلمی به کارگردانی جوزف کوزینسکی (Joseph Kosinski) انتخاب شدند. رت ریس و پال ورنیک نویسندگان Zombieland «سرزمین زامبی‌ها» و Deadpool «ددپول» نویسندگی فیلمنامه را براساس داستان کوتاهی نوشته جرج ساندرز برعهده دارند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Spiderhead در آینده‌ای نزدیک جریان دارد، وقتی به محکومان شانسی برای داوطلب شدن در آزمایشات پزشکی برای کاهش محکومیت خودشان داده می‌شود. تمرکز روی دو زندانی است که به بیماران تستی برای داروهای تغییر احساسات تبدیل می‌شوند که زندانیان را مجبور می‌کند در یک سازمان محافظت شده با گذشته خود روبرو شوند.

کوزینسکی در حال ساخت فیلم جدیدش پس از کارگردانی Top Gun: Maverick «تاپ گان: ماوریک» با بازی تام کروز (Tom Cruise) و مایلز تلر است. همسورث به تازگی در فیلم اکشن مهیج Extraction «استخراج» حضور داشته که به پرمخاطب‌ترین فیلم نتفلیکس تبدیل شد، و دنباله آن در دست ساخت قرار دارد. اسمالت نیز به تازگی در فیلم کامیک بوکی Harley Quinn: Birds Of Prey «هارلی کویین: پرندگان شکاری» حضور داشته است. تلر نیز قبلا در فیلم‌های Whiplash «شلاق» و Only the Brave «تنها شجاعان» بازی کرده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.