اطلاعات جدیدی درباره فیلم Extraction 2 منتشر شد

6 December 2020 - 19:00

امسال فیلم Extraction موفقیت بزرگی برای نتفلیکس بوده است. این فیلم به تهیه‌کنندگی برادران روسو با بازی کریس همسورث در نقش یک مزدور، به سرعت به یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های نتفلیکس تبدیل شد. یک ماه بعد برادران روسو نقشه خود برای Extraction 2 را اعلام کردند؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

در طول گردهمایی کامیک‌کان برزیل، برادران روسو درباره پروژه‌های درحال تولید و آینده خود از طریق کمپانی AGBO Production صحبت کرده‌اند، که شامل برنامه‌های آن‌ها برای فرنچایز Extraction نیز می‌شود. جو روسو از ارائه جزئیات خودداری کرد اما درباره ایده خود صحبت‌هایی کرد:

من نمی‌خواهم قول بدهم چون فکر می‌کنم شگفت‌زده کردن مردم هیجان انگیزتر خواهد بود ولی این را می‌گویم: ما در حال ساخت دنیایی از فیلم‌ها هستیم که ممکن است درباره بقیه شخصیت‌های فیلم اول و شخصیت‌های جدید باشند و شاهد تعامل بیشتری بین شخصیت‌ها خواهیم بود. پس اگر به شخصیت دیوید هاربر علاقه‌مند هستید، ممکن است در فیلم بعدی سری Extraction دوباره او را ببینید.

کارگردان این فیلم سم هارگریو و جو روسو درباره احتمال ساخت یک پیش درآمد و هیجان خود درباره رابطه بین هاربر و همسورث صحبت کرده‌اند. جو روسو ادامه داد:

ما در حال پیدا کردن راه‌های جذاب‌تری برای تعریف این داستان‌ها هستیم. ما قصد داریم مسیرهای جدیدی در داستان به وجود آوریم. آیا می‌توان همزمان هم به جلو و هم به عقب رفت؟ آیا ممکن است اتفاقاتی که در گذشته افتاده است روی فیلم جدید تاثیر بگذارد؟ راه‌های جدید برای تعریف داستان چه راه‌هایی هستند؟ چطور دنیا را به تصویر می‌کشند؟ من فکر می‌کنم یک عنصر جذاب دنیای Extraction این است که یک فرنچایز جهانی است که داستان‌های جهانی تعریف می‌کند و ما خواستار تنوع دیدگاه‌ها در این فیلم‌ها هستیم.

جو روسو با اعلام اینکه همسورث در نقش تایلر ریک بازخواهد گشت گفت:

قصد داریم فیلم‌برداری Extraction 2 را در پاییز سال بعد شروع کنیم. کریس به شدت مشغول خواهد بود ولی در حال حاضر برنامه ما این است.

اگر فیلمبرداری این فیلم طبق برنامه برادران روسو در پاییز ۲۰۲۱ شروع شود، احتمالا Extraction 2 تا قبل از اواخر سال ۲۰۲۲ پخش نخواهد شد.

منبع : Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.