فیلم The Woman in the Window تابستان امسال نمایش داده می‌شود

10 January 2021 - 11:39

در حالی‌که همه‌گیری کووید_۱۹ همچنان در جریان است، صنعت فیلم‌سازی به‌آرامی در حال بازگشت دوباره‌ به فعالیتش است. بسیاری از پروژه‌های مشهور شروع به برنامه‌ریزی مجدد برای اکران خود کرده‌اند و درحال تلاش برای یافتن راه‌هایی برای نمایش به مخاطبان بدون نیاز به خروج از خانه‌هایشان، چه نمایش اولیه در سرویس‌های استریمینگ و چه نمایش کامل در این سرویس‌ها، هستند. فیلم زنی پشت پنجره (The Woman in the Window) با بازی امی آدامز (Amy Adams)، یکی از فیلم‌هایی است که در دسته‌ی دوم قرار می‌گیرد. سازندگان این فیلم در ماه اوت اعلام کردند که پیش از اکران فیلم در سینماها، نمایش اولیه‌ی آن در نتفلیکس خواهد بود. گزارش جدید منتشر شده در Entertainment Weekly نشان می‌دهد که نمایش اولیه‌ی این فیلم در نتفلیکس قرار است در تابستان باشد.

جو رایت (Joe Wright)، کارگردان فیلم، در این مصاحبه می‌گوید:

من بسیار مشتاق دیدن واکنش مردم به این فیلم می‌باشم و نمی‌توانم برای اکرانش صبر کنم. هدف من از ساخت فیلم دور کردن مردم از حس ترس است و این حسی است که می‌تواند ما را زندانی کند. این داستان زنی است که موفق می‌شود بر ترس خود غلبه کند و آن را پشت سر بگذارد.

The Woman in the Window داستان دکتر آنا فاکس (Anna Fox)، یک روان‌شناس مبتلا به اختلال ترس از محیط باز (agoraphobic) با بازی امی آدامز است که با زن همسایه‌ی روبرویی خود در خیابان brownstone نیویورک دوست است. روزی زن ناپدید می‌شود و آنا درگیر شرارت موجود در پشت پرده‌ی این اتفاق می‌شود.

از آن‌جایی که این فیلم آخرین محصولی بود که در کمپانی فاکس قرن بیستم ساخته می‌شد، مشکلات فراوانی گریبان‌گیر اکرانش شد. اکران این فیلم ابتدا برای تاریخ چهار اکتبر ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده بود که چندماه پیش از این زمان به دلیل خریداری شدن کمپانی فکس قرن بیستم توسط والت دیزنی اکرانش به‌تعویق افتاد. سپس والت دیزنی تصمیم به تغییرات در فیلم گرفت. این تصمیم به‌دلیل استقبال ضعیف تماشاگران در اکران اولیه به‌دلیل نکات داستانی گیج‌کننده و گیجی تماشاگران از برخی پیچش‌های داستانی فیلم گرفته شد.

رایت در مصاحبه در این‌باره می‌گوید:

نکاتی در فیلم وجود داشت که مردم را گیج کرده بود. بنابراین ما مجبور شدیم به عقب برگردیم و نکات مشخصی را روشن کنیم؛ اما ما هم‌چنان سعی کردیم که بیش از حد و به‌سادگی چیزی را افشا نکنیم. در این‌که تماشاگر بداند دارد چه اتفاقی می‌افتد، چیزی لذت‌بخش وجود دارد اما در عین‌حال شما باید چیزی به مخاطب بدهید که او را تا پایان کنجکاو نگه دارد؛ شما باید او را به هزارتوی رمز و راز و ترس هدایت کنید.

اکران The Woman in the Window برای تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود که به‌دلیل همه‌گیری کووید_۱۹ به‌تاخیر افتاد.

این فیلم براساس رمانی با همین نام که توسط ای.جی. فین (A.J. Finn) ،که نام مستعاری برای سردبیر و نویسنده‌ی بحث‌برانگیز، دنیل مالوی (Daniel Malloy) است، و با کارگردانی جو رایت ساخته شده است.

از بازیگران این فیلم، علاوه بر آدامز، می‌توان گری اولدمن (Gary Oldman)، آنتونی مکی (Anthony Mackie)، فرد هچینگر (Fred Hechinger)، ویات راسل (Wyatt Russell)، برایان تیر هنری (Brian Tyree Henry)، جنیفر جیسون لی (Jennifer Jason Leigh)، جولین مور (Julianne Moore)، جنین سرالز (Jeanine Serralles)، ماریا بازمن (Mariah Bozeman)، لیزا کولون_زایاس (Liza Colon-Zayas) و تریسی لتس (Tracy Letts) را نام برد.

منبع : سایت ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.