نتفلیکس حق پخش فیلم Passing با بازی تسا تامپسون را خریداری کرد

5 February 2021 - 13:12

کمپانی نتفلیکس حق پخش جهانی فیلم پر زرق و برق Passing که از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های جشنواره‌ی ساندنس بود را خریداری کرده است. این فیلم، اولین تجربه‌ی کارگردانی ربکا هال (Rebecca Hall) است و بازیگرانی هم‌چون تسا تامپسون (Tessa Thompson) و روث نیگا (Ruth Negga) در آن ایفای نقش کرده‌اند. منابع آگاه خبر داده‌اند که نتفلیکس حدود ۱۵ میلیون دلار برای خرید حق پخش این فیلم پرداخت کرده است.

این فیلم که براساس رمانی نوشته‌ی نلا لارسن (Nella Larsen) ساخته شده است، روایت‌گر ماجرای دو زن آفریقایی_آمریکایی است که موفق به عبور از قوانین نژادپرستانه‌ی حاکم بر جامعه‌ی آمریکا در نیویورکِ سال ۱۹۲۲ می‌شوند.

منتقد هالیوود ریپورتر بعد از تماشای این فیلم در مراسم ساندنس نوشت:

بازی‌های خیره‌کننده‌ی تامپسون و نیگا، هسته‌ی احساسی و ضربان فیلم را تشکیل می‌دهند و حضور مطمئن هال در پشت دوربین، موجب تولید اقتباسی بسیار مطمئن از رمان لارسن شده است.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان آندره هالند (André Holland)، بیل کمپ (Bill Camp) و الکساندر اسکارشگورد (Alexander Skarsgard) را نام برد. نینا یانگ بونگیووی (Nina Yang Bongiovi)، فارست ویتاکر (Forest Whitaker)، مارگوت هَند (Margot Hand) و ربکا هال نیز تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.