ساخت سریال جدید سازندگان بازی تاج و تخت متوقف شد

26 December 2020 - 15:46

در اوایل امسال نتفلیکس اعلام کرده بود که حق اقتباس مجموعه کتاب چینی Three-Body Problem را به‌دست آورده و سازندگان سریال Game Of Thrones، دیوید بنیاف (David Benioff) و دی.بی. وایس (D.B. Weiss) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود. از دیگر تهیه‌کنندگانی که نامشان در آن زمان توسط نتفلیکس اعلام شد، برنادت کالفیلد (Bernadette Caulfield) و لین چی (Lin Qi) از گروه Yoozoo بودند. اما به‌نظر می‌رسد اکنون اتفاقات غیرقابل باوری رخ داده که احتمالا باعث توقف توسعه‌ی سریال خواهد شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

به گزارش Hollywood Reporter، لین چی در تاریخ ۱۶ سپتامبر پس از سو‍‌قصد به جانش به‌وسیله‌ی مسمومیت در شانگهای، در بیمارستان بستری شد. پلیس شانگهای مظنونی را دستگیر کرده که رسانه‌های چینی آن را Xu Yao، مدیر ارشد گروه Yoozoo معرفی کرده‌اند. هنوز جزئیات بیش‌تری در مورد این حادثه فاش نشده، اما اداره امنیت عمومی شانگهای تأیید کرد که آنها Xu را دستگیر کرده‌اند و تحقیقات در این‌باره هم‌چنان ادامه دارد. شرکت رسانه‌ای چینی Caixin در اوایل امروز گزارش داد که لین چی در پی این حادثه درگذشته است.

مشخص نیست که این اتفاق تا چه اندازه بر روند تولید Three-Body Problem تاثیرگذار خواهد بود؛ اما با توجه به این‌که لین چی عضو گروه تولید سریال بود و شرکت او از دارندگان اصلی حقوق کتاب‌ها به‌شمار می‌آمدند، به نظر می‌رسد که این امر می‌تواند باعث تأخیر در توسعه‌ی این اقتباس شود.

این مجموعه کتاب تحسین‌شده توسط لیو سیکسین (Liu Cixin) نوشته شده و قرار است الکساندر وو (Alexander Woo) از سریال‌هایی همچون The Terror و True Blood، نویسنده‌ی فیلمنامه و شورانر سریال اقتباسی از آن باشد. نتفلیکس و گروه Yoozoo حق اقتباس هر سه کتاب این مجموعه، یعنی The Three-Body Problem ،The Dark Forest و Death’s End را به‌دست آورده‌اند. این کتاب‌ها ماجرای اولین برخورد بشریت با تمدنی بیگانه را از دهه‌ی ۱۹۶۰ دنبال می‌کنند.

خلاصه‌ی این مجموعه کتاب به‌شرح زیر است:

این مجموعه یک تاریخ جایگزین را به تصویر می‌کشد که در اولین کتاب، زمین در انتظار حمله از سوی نزدیک‌ترین منظومه‌ی ستاره‌ای است که این منظومه در جهان داستانی این مجموعه کتاب، از سه ستاره خورشید_مانند تشکیل شده که دور هم در حال چرخش می‌باشند. سیاره‌ی زمین به‌طرز ناخوشایندی از میان این سه ستاره عبور کرده و از گرما و سرمای شدید و هم‌چنین تخریب مکرر تمدن‌های هوشمند این ستاره‌ها رنج می‌برد.

در آگوست سال ۲۰۱۹، پس از پایان سریال Game Of Thrones، بنیاف و وایس به‌دلیل یک قرارداد جدید با نتفلیکس، از شرکت WarnerMedia جدا شدند. با توجه به این معامله، آن‌ها می‌توانند فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی جدیدی را برای نتفلیکس نوشته، تهیه و کارگردانی کنند. اقتباس Thee-Body Problem از اولین سریال‌های تلویزیونی آن‌ها با همکاری نتفلیکس بود که شروع به توسعه کرد.

منبع: سایت ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.