تاریخ انتشار فصل سوم سریال Cobra Kai تغییر کرد

25 December 2020 - 13:30
سریال Cobra Kai

فصل سوم سریال اسپین‌آف سری فیلم‌های Karate Kid با نام Cobra Kai یک هفته زودتر از زمان مقرر شده، در شبکه اینترنتی نتفلیکس منتشر خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ادامه سری فیلم‌های بسیار موفق Karate Kid با نام Cobra Kai در قالب سریالی، ابتدا در یوتیوب به عنوان یکی از برنامه‌های اورجینال تولیدی آن‌ها منتشر شد ولی پس از ۲ فصل، شبکه نتفلیکس تبدیل به مکان جدید برای پخش و تولید این سریال شد. فصل سوم سریال Cobra Kai، اولین فصلی می‌باشد که کمپانی نتفلیکس آن را تولید کرده و به نظر می‌رسد که بینندگان در فصل سوم آن، به همان اندازه دو فصل قبلی شاهد نوستالژی‌های دهه ۸۰ میلادی و هنرهای رزمی خواهند بود.

پس از پایان فصل دوم سریال Cobra Kai، به نظر می‌رسد که اوضاع بین معلم و دانش‌آموز اصلی با نام‌های جانی لارنس و میگل دیاز ناخوشایند است. استاد پیشین جانی یعنی جان کریزی، به طرز موفقیت‌آمیزی کنترل محل تمرین‌های رزمی Cobra Kai را به دست آورده و میگل نیز به طرز بسیار بدی پس از نزاع وحشیانه‌ای که در سالن مدرسه‌اش اتفاق افتاده کتک خورده است.

بر اساس اتفاقاتی که تا به حال در فصل دوم این سریال رخ داده، به نظر می‌رسد که فصل سوم سریال Cobra Kai بر روی موضوع کمک کردن جانی به میگل برای سپری کردن دوره بهبودی‌اش تمرکز خواهد داشت و همچنین دانیل لاروسو نیز به جزیره Okinawa بازمی‌گردد، سفری که چهره‌هایی بسیار آشنا را از فیلم The Karate Kid Part II دوباره در این سریال نشان خواهد داد.

تمام این خطوط داستانی و چیزهایی دیگر، اکنون قرار است که یک هفته زودتر از زمانی که از آن انتظار می‌رفت در شبکه نتفلیکس به نمایش درآید. کمپانی نتفلیکس اعلام کرده است که فصل سوم سریال Cobra Kai در تاریخ اول ژانویه ۲۰۲۱ (۱۲ دی ماه ۱۳۹۹) و یک هفته زودتر از تاریخی که قبلاً برای پخش این سریال مشخص کرده‌اند یعنی ۸ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۹ دی ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد.

تاریخ جدید پخش فصل سوم این سریال به این معنا خواهد بود که تمامی رقابت‌ها، دشمنی‌ها و آموزش‌ها درست سر وقت در سال جدید میلادی برای طرفداران فیلم‌های Karate Kid منتشر خواهد شد. سریال Cobra Kai برای فصل چهارم نیز توسط کمپانی نتفلیکس تمدید شده و قرار است که فصل چهارم این سریال در اوایل سال ۲۰۲۱ وارد مرحله تولید شود.

علاوه بر تمامی ماجراهایی که در فصل سوم سریال Cobra Kai تعریف خواهد شد، جزئیات جدیدی از آقای میگامی و رازهای گذشته او نیز در این فصل مشخص خواهد شد. بازگشت کاراکتری مانند کومیکو با نقش‌آفرینی تاملین تومیتا (Tamlyn Tumita) به فصل سوم این سریال و مرتبط بودن این کاراکتر با خانواده میاگی و گذشته‌اش، می‌تواند لایه جدیدی را به رابطه غنی این سریال با داستان فیلم‌های Karate Kid اضافه کند.

تعداد بازیگرانی که از فیلم‌های Karate Kid جهت نقش‌آفرینی مجدد در نقش قبلی‌شان در این سریال ظاهر شده‌اند، Cobra Kai را تبدیل به سریالی بسیار موفق و ادامه‌ای منحصر به فرد برای سری فیلم‌های Karate Kid کرده و در عین حال نیز چندین چهره مشهور دیگر از فیلم‌های Karate Kid وجود دارد که هنوز در این سریال دیده نشده‌اند.

یکی از مهم‌ترین خطوط داستانی فصل سوم این سریال مشخص شدن سرنوشت پسر جانی (با نام رابی) خواهد بود. پس از کتک زدن وحشیانه میگل و پرت کردن او در راه‌پله، به نظر می‌رسد که این اعجوبه جوان در فصل سوم در بازداشتگاه نوجوانان وقت خود را سپری خواهد کرد. شاید شرایط حال حاضر او در فصل سوم Cobra Kai منجر به ایجاد رابطه‌ای مثبت با پدرش شود یا اینکه شکاف بین روابط این دو را همچنان بیشتر کند. بینندگان برای فهمیدن آن باید تنها منتظر پخش فصل سوم سریال Cobra Kai در شبکه نتفلیکس باشند.

منبع:‌ اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.