تصویر جدیدی از پشت صحنه ساخت فصل چهارم سریال Cobra Kai منتشر شد

27 February 2021 - 19:41
سریال Cobra Kai

با آغاز شدن رسمی روند تولید فصل چهارم سریال Cobra Kai، کمپانی نتفلیکس از بازیگران جدیدی که قرار است در فصل جدید این سریال حاضر شوند رونمایی کرده است.

همچنین این کمپانی، تصویر جدیدی را از پشت صحنه ساخت فصل چهارم آن با طرفداران این سریال به اشتراک گذاشته است. با این وجود هنوز مشخص نیست که آیا سازنده موسیقی‌های فصل‌های پیشین این سریال یعنی پیتر سیترا (Peter Cetera)، موسیقی‌های فصل چهارم آن را نیز تولید خواهد کرد یا خیر.

طبق گزارش جدید منتشر شده توسط وب‌سایت Variety، نقش‌ دو بازیگر این سریال با نام‌‌های ونسا روبیو (Vanessa Rubio) و پیتون لیست (Peyton List)، به نقش‌های اصلی فصل چهارم این سریال ارتقا داده شده است. ونسا روبیو در نقش کاراکتر کارمن دیاز، مادر شاگرد برجسته باشگاه Cobra Kai یعنی میگل و پیتون لیست نیز در نقش یکی از شاگردان بی‌رحم باشگاه Cobra Kai با نام تروی در فصل چهارم این سریال حاضر خواهند شد. پیتون لیست، از فصل دوم این سریال به جمع بازیگران آن اضافه شده است و نقش کاراکتر میگل را نیز در این سریال، زولو مارادوینا (Xolo Maridueña) ایفا کرده است.

در عین حال نیز، بازیگران جدیدی با نام‌های دالاس دوپری یانگ (Dallas Dupree Young) و اوونا اوبراین (Oona O’Brien) در نقش کاراکترهایی کاملاً جدید در فصل چهارم سریال Cobra Kai ظاهر خواهند شد. دالاس دوپری یانگ قرار است که در نقش کاراکتری قلدر با نام کنی و اوونا اوبراین نیز در نقش شاگرد جدیدی از باشگاه Cobra Kai که احتمالاً کاراکتری خشن و پرتنش خواهد بود در این فصل حاضر شوند. دالاس دوپری یانگ در کارنامه خود وظیفه نقش‌آفرینی در سریال‌هایی از جمله سریال شبکه Showtime با نام Shameless و سریال محبوب شبکه NBC با عنوان The Good Place را بر عهده داشته است.

علاوه بر معرفی بازیگران جدیدی که قرار است در فصل جدید این سریال حاضر شوند، کمپانی نتفلیکس تصویر جدیدی را از پشت صحنه ساخت سریال Cobra Kai در اکانت رسمی آن در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است و بدین ترتیب هیجان طرفداران این سریال برای تماشای فصل جدید آن را در آینده بالا برده است.

تصویر جدید منتشر شده از پشت صحنه ساخت فصل چهارم این سریال را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

سریال Cobra Kai

تصویری که از پشت صحنه ساخت فصل چهارم این سریال منتشر شده تنها نمایی از صفحه اول فیلم‌نامه قسمت اول فصل چهارم آن می‌باشد ولی با این وجود این تصویر جدید منتشر شده توسط کمپانی نتفلیکس، حاوی عنوان قسمت اول فصل چهارم این سریال و نویسندگان فیلم‌نامه این قسمت می‌باشد.

طبق این تصویر منتشر شده، عنوان اولین قسمت فصل چهارم این سریال «بیایید آغاز کنیم» نام دارد و نویسندگانی از جمله جاش هلد (Josh Heald)، جان هورویتس (Jon Hurwitz) و هایدن اسلوسبرگ  (Hayden Schlossberg) نیز وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این قسمت را بر عهده داشته‌اند. با منتشر شدن این تصویر جدید طرفداران این سریال نیز حدس و گمان‌ها، در رابطه با داستان این قسمت را شروع کرده‌اند. در حال حاضر می‌‌توان فصل‌های اول تا سوم سریال Cobra Kai را در شبکه اینترنتی نتفلیکس تماشا کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.