تریلر فصل چهارم سریال Cobra Kai منتشر شد

26 September 2021 - 08:56
سریال Cobra Kai

کمپانی نتفلیکس اولین تریلر از فصل چهارم سریال Cobra Kai را منتشر کرده است.

کمپانی نتفلیکس علاوه بر انتشار اولین تریلر رسمی از فصل چهارم سریال کبرا کای (Cobra Kai)، تاریخ پخش آن را نیز اعلام کرده است. سریال کبرا کای توانسته تا افسانه فیلم بچه کاراته‌کار (Karate Kid) را برای طرفداران قدیمی و جدید ادامه بدهد. فصل چهارم سریال کبرا کای قرار است در تاریخ 31 دسامبر سال 2021 میلادی بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد.

در طی رویداد تودوم کمپانی نتفلیکس، علاوه بر اعلام خبر تاریخ پخش فصل چهارم سریال کبرا کای، اولین تریلر رسمی از آن نیز منتشر شده است.

سریال کبرا کای اخیرا نامزد دریافت چهار جایزه امی برای فصل سوم خود شده بود که شامل بهترین سریال کمدی، بهترین بدلکاری، بهترین تدوین صدا برای سریال کمدی یا درام و بهترین میکس صدا برای سریال کمدی یا درام است.

سریال کبرا کای با بازی رالف ماچیو (Ralph Macchio) در نقش دنیل لاروسو، ویلیام زبکا (William Zabka) در نقش جانی لارنس، زولو ماریدوئنا (Xolo Maridueña) در نقش میگل دیاز، کورتنی هنگلر (Courtney Henggeler) در نقش آماندا لاروسو، مری موسر (Mary Mouser) در نقش سامانتا لاروسو، تنر بوچانان (Tanner Buchanan) در نقش روبی کین، جیکوب برترند (Jacob Bertrand) در نقش هاوک، مارتین کوو (Martin Cove) در نقش جان کریس، پیتون لیست (Peyton List) در نقش توری شواربر، ونسا روبیو (Vanessa Rubio) در نقش کارمن دیاز است.

دالاس دوپری یانگ (Dallas Dupree Young) و اوونا برایان (Oona O’Brien) از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فصل چهارم سریال حضور داشته باشند. توماس ایان گریفیت (Thomas Ian Griffith) نیز قرار است نقش تری سیلور از فیلم بچه کاراته‌کار بخش 3 (The Karate Kid Part III) را بازآفرینی کند.

سریال کبرا کای توسط کمپانی سونی تی‌وی تولید شده است و نویسندگی و تولید آن را نیز جاش هیلد (Josh Heald)، جان هورویتز (Jon Hurwitz) و هیدن اسکولسبرگ (Hayden Schlossberg) بر عهده دارند. فصل چهارم سریال کبرا کای قرار است در تاریخ 31 دسامبر سال 2021 میلادی بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود. تریلر منتشر شده برای فصل چهارم سریال کبرا کای را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده کنید.

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.