نتفلیکس سریال Cobra Kai را برای فصل چهارم تمدید کرد

5 October 2020 - 22:00

به دنبال پخش گسترده دو فصل اول سریال Cobra Kai از شبکه نتفلیکس، این استریمر سریال را برای فصل چهارم تمدید کرده است. این سریال ادامه فرنچایز برجسته Karate Kid محصول سونی پیکچرز تلویژن است که فصل سومش ۸ ژانویه ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

نتفلیکس جز حق انحصاری پخش فصل سوم این سریال، طبق قراردادش با سونی تی‌وی می‌تواند دو فصل اول سریال را نیز پخش کند. فصل‌های اول و دوم سریال با بازی رالف ماچیو (Ralph Macchio) و ویلیام زابکا (William Zabka)، اوت گذشته پخش شدند و بالاترین نمرات را در این استریمر از آن خود کردند.

سریال Cobra Kai از یوتیوب پخش شد و فقط قسمت اولش ۵۵ میلیون بازدید داشت و تحسین منتقدین را برانگیخت. قسمت اول فصل دوم نیز رکورد زد و یوتیوب آوریل ۲۰۱۹ سفارش فصل سوم را داد. با وجود تغییراتی که در سال گذشته در این پلتفرم شاهد بودیم، این استریمر فصل سوم را کامل نشان داد اما به شرکایش در سونی تی‌وی اعلام کرد که فصل چهارم را پخش نمی‌کند. سونی تی‌وی برای تضمین آینده سریال، درخواست فروش سریال را داد تا قسمت‌های بیشتری از آن ساخته شوند. این استراتژی باعث شد تا نتفلکیس سفارش فصل چهارم را دهد.

سریال Cobra Kai سی سال بعد از وقایع سال ۱۹۸۴ تورنومنت کاراته را نشان می‌دهد جاییکه دنیل لاروسو با بازی ماچیو موفق تلاش می‌کند بدون کمک‌های آقای میاگی زندگی‌اش را متعادل سازد و باید با دشمن قبلی خود، جانی لارنس با بازی زابکا، که به دنبال بازگشایی باشگاه کاراته Cobra Kai است، مواجه شود.

مارتین کاو (Martin Kove) در نقش سنسی جان کریس ظاهر می‌شود. این سریال نوشته و تولید جاش هیلد (Josh Heald)، جان هرویتز (Jon Hurwitz) و هیدن اسکلاسبرگ (Hayden Schlossberg) از طریق کمپانی Counterbalance تولید است. ویل اسمیت (Will Simth)، جیمز لاسیتر (James Lassiter) و کالیب پینکت (Caleeb Pinkett) از Overbook Entertainment و سوزان اکینز (Susan Ekins) با مشارکت سونی پیکچرز تی‌وی و رالف ماچیو و ویلیام زابکا تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.