تیزر سریال Shadow And Bone منتشر شد

23 December 2020 - 09:30
سریال سایه و استخوان

نتفلیکس تیزر رمزآلود سریال فانتزی Shadow And Bone «سایه و استخوان» که در آوریل ۲۰۲۱ پخش می‌شود را منتشر کرد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

سریال سایه و استخوان که توسط تهیه‌کننده سریال Stranger Things یعنی کمپانی ۲۱ Laps Entertainment تهیه‌کنندگی می‌شود، شامل بازیگرانی از جمله: جسی می لی (Jessie Mei Li) در نقش آلینا استارکوف، آرچی رنوکس (Archie Renaux) در نقش مالین ارتسف، فردی کارتر (Freddy Carter) در نقش کز برکر، آمیتا سومان (Amita Suman) در نقش اینج، کیت یانگ (Kit Young) در نقش جسپر فهی و بن بارنس (Ben Barnes) در نقش ژنرال کریگان، است.

داستان سریال که بر اساس مجموعه رمان‌های پرفروش دنیای Grishaverse از لی باردوگو (Leigh Bardugo) ساخته شده است، در یک جهان جنگ‌زده اتفاق می‌افتد، در زمانی که سرباز فرومایه و یتیم یعنی آلینا استارکوف اخیرا به قدرتی خارق‌العاده دست یافته است که می‌تواند کلید آزادی کشورش باشد. با وجود تهدید عظیم شدوفولد، آلینا تصمیم می‌گیرد از تمام چیزهایی که می‌شناسد، جدا شود تا در ارتش نخبگان جادویی گریشا آموزش ببیند. ولی وقتی در تلاش است که بر قدرت خود مسلط شود، درمی‌یابد که متحدان و دشمنان می‌توانند یکسان باشند و هیچ چیز در این دنیای مجلل آن چیزی نیست که به نظر می‌رسد. نیروهای خطرناکی از جمله گروهی از مجرمان کاریزماتیک درگیر این ماجرا هستند که زنده ماندن را به چیزی بیشتر از جادو نیازمند می‌کنند.

اریک هایسرر (Eric Heisserer) مجری پروژه این سریال است که در بوداپست فیلم‌برداری و در ۸ قسمت ۱ ساعته منتشر می‌شود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.