تیزر فصل چهارم سریال Stranger Things منتشر شد

7 May 2021 - 13:51
Stranger Things

کمپانی نتفلیکس به‌تازگی از اولین تیزر منتشر شده برای فصل چهار سریال «چیزهای عجیب» رونمایی کرده است.

در این تیزر یک دقیقه‌ای می‌توان نگاهی به اتاق رنگین‌کمان (Rainbow Room) انداخت، جایی که کاراکتر الون به همراه ده بچه دیگر با توانایی‌های مختلف بزرگ شده است.

با وجود این‌که کمپانی نتفلیکس هنوز تاریخی را برای پخش فصل چهارم این سریال تعیین نکرده ولی اکنون با انتشار این تیزر، می‌توان برای اولین بار نگاهی را به فصل چهارم این سریال انداخت.

دو سال از زمان به نمایش درآمدن فصل سوم این سریال در شبکه اینترنتی نتفلیکس می‌گذرد و با توجه به این‌که برادران دافر، با نام‌های مت دافر (Matt Duffer) و راس دافر (Ross Duffer)، هنوز هم در حال فیلم‌برداری فصل چهارم این سریال می‌باشند، امکان دارد که برای تماشای آن مجبور باشیم که همچنان منتظر بمانیم ولی با این حال، کاملاً مشخص است که انتظارها برای تماشای فصل چهارم این سریال به‌زودی به پایان خواهد رسید.

همه‌گیری ویروس کرونا علت تأخیرهای رخ داده در روند تولید فصل چهارم سریال Stranger Things بوده ولی با این حال به نظر می‌رسد که این تأخیرها به سازندگان این سریال اجازه داده است تا فصلی با کیفیت بسیار بالا را برای بینندگان تولید کنند.

برادران دافر دوباره به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی و مدیران فصل چهارم این سریال در ساخت آن نقش خواهند داشت. از بازیگرانی که در فصل چهارم این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، فین ولفهارد (Finn Wolfhard)، گیتن ماتارازو (Gaten Matarazzo)، کیلب مک‌لاگلین (Caleb McLaughlin)، نوآ اشنپ (Noah Schnapp)، سیدی سینک (Sadie Sink)، ناتالیا دایر (Natalia Dyer)، چارلی هیتون (Charlie Heaton)، جو کری (Joe Keery)، پریا فرگوسن (Priah Ferguson)، مایا هاک (Maya Hawke) و وینونا رایدر (Winona Ryder) اشاره کرد.

دیوید هاربر (David Harbour) نیز قرار است دوباره در نقش کاراکتر محبوبی با نام هاپر در فصل چهارم این سریال حضور داشته باشد. پیش از این فرض شده بود که این کاراکتر جان خود را در پایان فصل سوم این سریال از دست داده ولی زنده ماندن او در صحنه‌‌ای، پس از تیتراژ پایانی فصل سوم نشان داده شده بود و سپس با آغاز روند فیلم‌‌برداری فصل چهارم نیز، زنده بودن این کاراکتر به صورت رسمی تائید شد.

با وجود این‌که طرح داستانی فصل چهارم سریال Stranger Things همچنان مخفی مانده ولی کمپانی نتفلیکس از حضور بازیگران جدیدی در فصل چهارم این سریال خبر داده‌ است که از جمله این بازیگران می‌توان به جیمی کمپل باور (Jamie Campbell Bower) و رابرت انگلوند (Robert Englund) اشاره کرد. علاوه بر این، برادران دافر پیش از این نیز تائید کرده‌اند که بخش اعظمی از داستان فصل چهارم این سریال، خارج از شهر هاوکینز روایت خواهد شد.

علی‌رغم انتظار طولانی‌مدت و طاقت‌فرسای طرفداران برای تماشای فصل چهارم این سریال، یکی از بازیگران آن با نام گیتن ماتارازو پیش از این اعلام کرده است که این تأخیرهای به وجود آمده، فرصتی را در اختیار برادران دافر قرار داده تا کاری را انجام دهند که هرگز پیش از این موفق به انجام آن نشده‌اند: به پایان رساندن فیلم‌نامه این سریال قبل از شروع فیلم‌برداری آن.

در واقع این تأخیر به وجود آمده به علت همه‌گیری ویروس کرونا، به برادران دافر و گروه نویسندگی این سریال این اجازه را داده است تا فیلم‌نامه تمامی قسمت‌های فصل چهارم این سریال را به پایان برسانند و بدین ترتیب با آغاز شدن دوباره روند تولید آن، این بار تمامی تمرکز خود را بر روی تولید فصل جدید بگذارند.

تیزر منتشر شده از فصل چهارم سریال Stranger Things را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.