فیلمنامه فصل دوم سریال Shadow and Bone آماده است

9 June 2021 - 13:53
Shadow and Bone

طبق توییت جدید منتشر شده توسط مدیر سریال بسیار پرطرفدار شبکه اینترنتی نتفلیکس با عنوان «سایه و استخوان»، فیلم‌نامه فصل دوم این سریال تکمیل شده است.

مدیر این سریال با نام اریک هیزرر (Eric Heisserer)، به‌تازگی در توییتی جدید در شبکه اجتماعی توییتر گفته که آن‌ها مدتی است که کار نوشتن فیلم‌نامه فصل دوم این سریال را به پایان رسانده‌اند. کمپانی نتفلیکس نیز در روز گذشته، خبر ساخته شدن فصل دوم سریال Shadow and Bone را تائید کرده است. آماده بودن فیلم‌نامه فصل دوم آن، قطعاً خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران این سریال خواهد بود.

اریک هیزرر در بخشی از این توییت گفته است:

در ماه ژانویه (دی ماه ۱۳۹۹)، (شبکه اینترنتی) نتفلیکس با امید به ساخته شدن فصل دوم این سریال، به ما دستور داد که فیلم‌نامه آن را به قلم درآوریم.

همان‌طور که اریک هیزرر نیز در توییت خود گفته،‌ این کار (نوشتن فیلم‌نامه فصل آینده یک سریال قبل از تمدید شدنش)، روندی کاملاً عادی در صنعت سینما و تلویزیون می‌باشد ولی با این حال بیشتر اوقات، فیلم‌نامه‌های نوشته شدن برای فصل‌های آینده (احتمالی) یک سریال، (به علت ساخته نشدنشان) دور ریخته می‌‌شوند.

خوشبختانه به دلیل تائید شدن خبر ساخت فصل دوم سریال Shadow and Bone، فیلم‌نامه به قلم درآمده برای آن، دور ریخته نشده است. البته جای تعجبی نیز وجود ندارد چرا که فصل اول این سریال، موفقیت بسیار عظیمی را برای کمپانی نتفلیکس به همراه داشته است.

علاوه بر این، اریک هیزرر در بخش دیگری از توییت خود گفته که او در ماه آوریل سال جاری (فروردین ماه ۱۴۰۰)، برای نوشتن و تکمیل کردن فیلم‌‌نامه فصل دوم این سریال مجبور شده که مدتی از شبکه اجتماعی توییتر جدا شود و اکنون نیز برای آماده کردن هرچه سریع‌تر روند تولید فصل دوم آن، دوباره برای مدتی دیگر، از شبکه اجتماعی توییتر فاصله خواهد گرفت.

پیش از این، اریک هیزرر به همراه نویسنده مجموعه کتاب‌های Shadow and Bone با نام لی باردوگو (Leigh Bardugo) نیز در طی مصاحبه اخیرشان با وب‌سایت کولایدر، از برنامه‌های جاه‌طلبانه و بزرگشان برای فصل‌های آینده سریال Shadow and Bone صحبت به میان آورده‌اند.

با توجه به تمدید شدن سریال Shadow and Bone برای فصل دوم و اکنون منتشر شدن خبر آماده بودن فیلم‌نامه آن، مدتی زیادی طول نخواهد کشید تا فصل آینده این سریال وارد مرحله تولید شود.

از بازیگرانی که قرار است دوباره در فصل دوم این سریال حضور داشته‌ باشند می‌توان به جسی می لی (Jessie Mei Li) در نقش کاراکتر آلینا استارکوف، آرچی رنوکس (Archie Renaux) در نقش مالین اورتسف، فردی کارتر (Freddy Carter) در نقش کاز برکر، آمیتا سومان (Amita Suman) در نقش اینج، کیت یانگ (Kit Young) در نقش جسپر فهی، بن بارنز (Ben Barnes) در نقش ژنرال کریگان، دانیل گالیگان (Danielle Galligan) در نقش نینا زنیک و کالاهان اسکوگمن (Calahan Skogman) در نقش ماتیاس هلوار اشاره کرد.

هنوز خبری مبنی بر بازیگران جدید اضافه شده به فصل دوم این سریال منتشر نشده است.

در حال حاضر فصل اول سریال Shadow and Bone را می‌توان در شبکه اینترنتی نتفلیکس تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.