انتشار پوستر فیلم Cherry؛ جدیدترین ساخته‌ی برادران روسو

24 December 2020 - 16:00

پوستر جدیدترین فیلم برادران روسو (Russo Brothers)، (کارگردانان فیلم Avengers: Endgame)، به‌نام Cherry منتشر شد. تام هالند (Tom Holland) که در این فیلم نقش اصلی را برعهده دارد، در نقش شخصیتی بازی می‌کند که به مبارزه با اپیدمی مواد مخدر در آمریکا برمی‌خیزد. در ادامه‌ی این خبر با سینما فارس همراه باشید.

پوستر این فیلم، تحت کمپین For Your Consideration و به منظور جلب نظر رأی دهندگان آکادمی اسکار و دیگر مراسم‌های سالیانه‌ی سینمایی منتشر شده است و با توجه به سابقه‌ی آنتونی روسو (Anthony Russo) و جو روسو (Joe Russo)، انتظار آنان برای دریافت افتخارات سینمایی مختلف، منطقی به‌نظر می‌رسد.

از روز چهارشنبه چندین پوستر مختلف از این فیلم در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخند. در تمامی نسخه‌های این پوسترها، هالند در پوششی قرمزرنگ و در پس‌زمینه‎‌‌ای از قرمز کم‌رنگ دیده می‌شود. در اولین نسخه‌ی پوسترهای منتشر شده، تشخیص عنوان فیلم سخت به‌نظر می‌رسید؛ اما در نسخه‌ی جدید پوسترها، عنوان Cherry و بنر کمپین For Your Consideration در زیر آن به خوبی دیده می‌شوند. در بالای پوستر نیز آرم شبکه‌ی Apple Tv دیده شده و در نوشته‌ای اعلام شده که فیلم در ماه مارس ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

جو روسو، از کارگردانان فیلم، ماه آپریل در مصاحبه‌ای با سایت ComicBook گفت:

به‌نظرم نقش‌آفرینی او [هالند] لایق اسکار است. بازی او بسیار موثر و درخشان است و  کاری که او از لحاظ بدنی و روانی انجام داده، خارق‌العاده است. ما مدت‌ها بود که چنین نقش‌آفرینی درخشانی در چنین فیلمی را از هیچ بازیگری ندیده بودیم. من فکر می‌کنم که با گذشت زمان، نقش‌آفرینی او حالتی اسطوره‌ای پیدا خواهد کرد و من مطمئنم که این صحبت‌ها در آکادمی اسکار هم انجام خواهد شد.

اتفاقات غیر‌قابل پیش‌بینی رخ داده در سال ۲۰۲۰، که همه‌ی ما از آن مطلعیم، باعث تاخیری غیرمنتظره‌ در تمامی برنامه‌های این فیلم شده و موجب شده که کمپانی AGBO Films و شبکه‌ی Apple تاکنون موفق به ارائه‌ی یک تصویر واقعی از Cherry نشوند و ظاهرا قرار است اولین تریلر فیلم در اوایل سال آینده منتشر شود.

به‌نظر می‌رسد که با نزدیک شدن به اکران فیلم در ماه مارس، کمپین بازاریابی فیلم شروع به حرکت کرده و انتشار پوستر رسمی فیلم، اولین قدم آن‌ها است.

روسو در مورد گستردگی دنیای Cherry و گسترش آن در طول چند دهه براساس رمان مورد اقتباسش می‌گوید:

 در طی ۱۵ سال، این اقتباس، راه زیادی را پیموده است. این فیلم به شش فصل تقسیم شده که هر فصل بازتاب یک دوره‌ی زمانی خاص است و هر فصل، لحن منحصر به‌ فرد خود را دارد. همچنین هر فصل با لنزی خاص فیلم‌برداری و با  طراحی هنری منحصر‌ به فردی ساخته شده است. یک فصل رئالیسم جادویی، فصل دیگر ابزورد و فصلی دیگر، ترسناک است.

فیلم Cherry از ۲۶ فوریه در سینماها و از ۱۲ مارس در شبکه‌ی Apple TV در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: سایت ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.