تام هالند آماده است تا پس از پایان فیلمبرداری فیلم Spider-Man 3 استراحت کند

21 March 2021 - 14:38
تام هالند

تام هالند به‌تازگی در مصاحبه‌ای جدید گفته است که او آماده استراحت پس از اتمام فیلم‌برداری فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» است.

این بازیگر، پس از بازی در پروژه‌هایی کوچکی در دهه ۲۰۱۰ و سپس به دست آوردن نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول، به آرامی تبدیل به بازیگری مطرح در صنعت هالیوود شد. تام هالند (Tom Holland) برای اولین بار در این نقش، در فیلم استودیو‌های مارول در سال ۲۰۱۶ با عنوان Captain America: Civil War حاضر شد و از آن موقع تا به حال نیز، او چهار بار دیگر در این نقش حاضر شده است که از جمله این فیلم‌ها می‌توان به دو قسمت از سری فیلم‌های Spider-Man دنیای سینمای مارول و دو فیلم اخیر Avengers با نام‌های Avengers: Endgame و Avengers: Infinity War اشاره کرد. با وجود این‌که کمپانی مارول پروژه‌های متعدد دیگری را نیز به غیر از این فیلم‌ها در چند سال گذشته تولید کرده ولی با این حال، او همیشه در بین این پروژه‌ها مشغول به کار بوده است.

علاوه بر نقش مرد عنکبوتی، این بازیگر در فیلم‌های متفاوتی (نسبت به دنیای سینمایی مارول) نیز، نقش‌آفرینی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم درام جنایی کمپانی نتفلیکس با نام The Devil All the Time، فیلم کمپانی اپل با عنوان Cherry، فیلم علمی–تخیلی و مهیج کمپانی Lionsgate با نام Chaos Walking و فیلم آینده کمپانی سونی با نام Uncharted اشاره کرد. او همچنین در پروژه‌هایی از جمله فیلم ماجراجویی و فانتزی کمپانی Universal Pictures با نام Dolittle و انیمیشن استودیو‌های پیکسار با عنوان Onward نیز صداپیشگی کرده است.

در سال گذشته نیز شاهد این بودیم که این بازیگر با به اتمام رساندن روند فیلم‌برداری فیلم Uncharted سونی، به روند تولید به فیلم Spider-Man: No Way Home دنیای سینمایی مارول پیوست. هیچ شکی وجود ندارد که او اخیراً به شدت مشغول بوده و اکنون به نظر می‌رسد که او می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک به خود استراحت دهد و مدتی از حرفه بازیگری دور شود.

در طی مصاحبه جدید او با وب‌سایت USA Today، از این بازیگر در رابطه با برنامه‌های آینده‌اش پس از به اتمام رساندن روند فیلم‌برداری فیلم Spider-Man 3، سؤال پرسیده شده و او در پاسخ به این سؤال گفته است که:

من قصد دارم که (پس از به اتمام رسیدن روند فیلم‌برداری فیلم Spider-Man 3) استراحت کنم. من به خانه خود خواهم رفت و مدتی را به خود اختصاص خواهم داد. این اولین باری است که پس از (نقش‌آفرینی) در قسمت اول فیلم Spider-Man، قراردادی را برای بازی در پروژه‌ای دیگر امضا نکرده‌ام. فکر کنم احتمالاً به اسکی بروم چرا که به من اجازه استراحت و گذراندن وقت (به شکل دلخواه) داده نشده بود؛ بنابراین فکر می‌کنم که به اسکی خواهم رفت (ولی) مطمئن نیستم.

تام هالند

تام هالند به لطف اشتیاق واقعی‌‌ و جذابیت پسرانه‌اش به سرعت تبدیل به یکی از بازیگران مورد علاقه مخاطبان شده، بنابراین دور شدن این بازیگر برای مدتی از حرفه بازیگری خود برای مخاطبان ناراحت کننده خواهد بود. در نهایت این وقفه کوتاه به صلاح این بازیگر خواهد بود چرا که به او فرصت شارژ شدن دوباره و به دست آوردن انرژی جدید جهت بازگشت دوباره‌اش به صنعت سینما داده خواهد شد. همان‌طور که این بازیگر نیز در میان صحبت‌هایش اشاره کرده، او در حال حاضر هیچ قراردادی را برای بازی در پروژه‌ای در آینده ندارد، بنابراین او قصد دارد از این فرصت استفاده کرده و به خود استراحت دهد.

همان‌قدری که مخاطبان علاقه‌مند حضور این بازیگر در فیلم‌ها هستند، همان‌قدر نیز آن‌ها دلشان نمی‌خواد که او از این کار زده شود و همچنین او قرار نیست که کلاً حرفه بازیگری را کنار بگذارد چرا که او به نقش‌آفرینی در فیلم‌های Spider-Man کمپانی مارول علاقه بسیاری دارد و در عین حال نیز، او قرار است در آینده در پروژه‌های کراس‌اور دیگری از کمپانی دیزنی و سونی حاضر شود. علاقه‌مندان به سینما، در چند سال آینده این بازیگر را به دفعات متعددی در پروژه‌های مختلف مشاهده خواهند کرد.

از برخی جهات نیز، این بازیگر زمان عالی را برای استراحت کردن انتخاب کرده است. به نظر می‌رسد که فیلم Spider-Man: No Way Home حکم پایانی را برای فاز اول بازیگری‌اش داشته باشد چرا که او با این فیلم، به سه‌گانه سری فیلم‌های Spider-Man دنیای سینمایی مارول و مسیری که او از چندین سال پیش آغاز کرده پایان خواهد داد. بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم او در فاز بعدی حرفه بازیگری‌اش و پس از بازگشت از دوران استراحت خود مشغول چه پروژه‌هایی خواهد شد.

او اخیراً با بازی در فیلم‌هایی ازجمله The Devil All the Time و Cherry، روی دیگر از بازیگری و توانایی‌های خود را نشان داده است. شاید این بازیگر در زمان استراحتش به دنبال پروژه‌هایی برود که مانند فیلم‌های نام برده شده مخصوصاً فیلم Cherry، او را به عنوان بازیگری همه کاره نشان دهند. البته باید منتظر ماند و دید که برنامه کمپانی مارول برای کاراکتر مرد عنکبوتی در آینده به چه شکل خواهد بود. تام هالند یکی از چهر‌های اصلی دنیای سینمایی مارول است و قراردادی که دو کمپانی دیزنی و سونی برای ساخت فیلم‌هایی از کاراکتر مرد عنکبوتی امضا کرده‌اند تا به حال قرارداد بسیار پرباری بوده است. تعجب‌آور نخواهد بود اگر این دو کمپانی در آینده نیز به شراکت خود در این باره ادامه دهند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.