تریلر Roadkill با بازی هیو لوری منتشر شد

6 October 2020 - 18:00

سرویس پخش PBS اولین تریلر و تاریخ سری بعدی از مجموعه شاهکار خود به نام Roadkill را با بازی هیو لوری (Hugh Laurie)، بازیگر سریال The Night Manager و House، به عنوان یک سیاستمدار سطح پایین در این سریال مهیج سیاسی، منتشر کرد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این مجموعه که ساخته دیوید هیر (David Hare)، نویسنده ی سریال collateral و فیلم The White Crow، می‌باشد، حول شخصیت پیتر لورنس، با بازی لوری، است که یک سیاستمدار قدرتمند، کاریزماتیک و خودساخته است. زندگی خصوصی و عمومی پیتر به نظر می‌رسد که در حال از‌هم‌پاشی یا بهتر است بگوییم توسط دشمنان او از هم پاشیده است. زمانی که افشاگری‌های زندگی شخصی او به هم می‌پیچد او بی‌شرمانه گناه و پشیمانی‌اش را برطرف نمی‌کند زیرا در تلاش است تا برنامه خود را پیش ببرد در حالی که دیگران سعی در پایین کشیدن او دارند؛ به عبارت دیگر او ماهرانه روی سیمی که بین فاجعه و افتخار کشیده شده است راه می‌رود. با این وجود، وقایع نشان می‌دهد که پشت سر گذاشتن گذشته هم برای شخص و هم برای کشور دشوار است. آیا با وجود دشمنانی بسیار نزدیک به خانه، پیتر لورنس می‌تواند از راز‌های خود پیشی بگیرد تا جایزه نهایی را کسب کند؟

این سریال در کنار لوری شامل بازیگران دیگری از جمله: هلن مک‌کروری (Helen McCrory)، بازی در سریال‌های Peaky Blinders و MotherFatherSon، ساسکیا ریوز (Saskia Reeves)، پیش‌تر شناخته شده به خاطر ایفای نقش در The Tragedy of King Richard the Second و Luther، سارا گرین (Sarah Greene)، با بازی در سریال‌های Normal People و Dublin Murders ، پیپ تورنس (Pip Torrens)، با کارنامه بازی در سریال‌های Preacher و The Crown و پاتریشیا هاج (Patricia Hodge) که در سریال‌های A Very English Scandal و Downton Abbey ایفای نقش کرده است، نیز می‌شود.

این مجموعه قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ساعت ۹ شب شرقی در Masterpiece PBS پخش شود.

تریلر این سریال را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.