فصل چهارم سریال Star Trek: Discovery تمدید شد

18 October 2020 - 17:30

خدمه Starfleet به وضوح کارهای بیشتری برای انجام دادن دارند. سرویس پخش CBS All Access، یک روز پس از اکران قسمت اول فصل سوم سریال Star Trek: Discovery اعلام کرد که تولید فصل چهارم این سریال را تمدید کرده است و ساخت آن ۲ نوامبر (۱۲ آبان) آغاز می‌شود. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

در یک ویدئو کوتاه بازیگران ستاره: سنیکا مارتین-گرین (Sonequa Martin-Green)، داگ جونز (Doug Jones)، تهیه‌کننده اجرایی و مجری پروژه الکس کورتزمن (Alex Kurtzman) و میشل پردایس (Michelle Paradise) این خبر را اعلام کرده‌اند که در میان پروتکل‌های سخت‌گیرانه کرونا، آماده بازگشتن به پروژه هستند.

پس از ورود فرمانده بورنهام، با بازی مارتین-گرین، به کرم چاله در پایان فصل دوم، حالا در فصل سوم در ۱۳ قسمت جدید می‌بینیم که خدمه U.S.S پیدا می‌شوند. کشف زمینی برای فرود آمدن در آینده‌ای نامعلوم و دور از خانه‌ای که زمانی می‌شناختند. خدمه Discovery که اکنون در دوره‌ای پر از عدم اطمینان زندگی می‌کنند، باید به کمک برخی از دوستان جدید همکاری کنند تا امید را به فدراسیون بازگردانند.

آنتونی رپ (Anthony Rapp)، مری وایزمن (Mary Wiseman)، ویلسون کروز (Wilson Cruz) و دیوید ایالا (David Ajala) در این سریال برنده جایزه امی ‌و علمی تخیلی بازی می‌کنند.

کورتزمن و پارادایس با هدر کیدن (Heather Kadin)، جنی لومت (Jenny Lumet)، فرانک سیراکوزا (Frank Siracusa)، جان وبر (John Weber)، اولاتوند اوسنسانمی (Olatunde Osunsanmi)، رود رودنبری (Rod Roddenberry) و ترور راث (Trevor Roth) تهیه‌کنندگی اجرایی و مجری‌گری پروژه را برعهده دارند. تهیه‌کنندگی این سریال توسط کمپانی CBS Studios با همکاری کمپانی‌های Secret Hideout و Roddenberry Entertainme انجام می‌شود.

فصل اول و دوم این سریال برای پخش در سرویس CBS All Access در دسترس می‌باشد که در سال آینده به Paramount+ تغییر نام می‌یابد. این سریال توسط کمپانی پخش ViacomCBS Global Distribution Group در نتفلیکس در ۱۸۸ کشور جهان و در کانادا از طریق شبکه Bell Media’s CTV Sci-Fi Channel و سرویس پخش Crave، توزیع شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.