آریانا گرینبلات همبازی آدام درایور در فیلم ۶۵ شد

18 November 2020 - 17:30

ستاره فیلم One and Only Ivan، آریانا گرینبلات (Ariana Greenblatt) قرار است هم بازی آدام درایور (Adam Driver) در فیلم ۶۵ از کمپانی سونی شود. نویسندگان فیلم A Quiet Place، اسکات بک (Scott Beck) و برایان وودز (Bryan Woods) نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده دارند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این دو نفر تحت پرچم تازه تاسیس بک/وودز تهیه‌کنندگی این فیلم را در کنار سم ریمی (Sam Raimi) و زینب عزیزی (Zainab Azizi) از کمپانی Raimi Productions و دبی لیبلینگ (Debbie Liebling)، بر عهده دارند. این اتحاد ما را به یاد اتحاد قبلی ریمی و بک وودز در نویسندگی و کارگردانی یکی از قسمت‌های سریال ۵۰ States of Fright، می‌اندازد.

جزئیات طرح داستان این سریال تا کنون مخفی نگه داشته شده است.

گرینبلات اخیرا در فیلم اقتباسی کمپانی دیزنی+ از پرفروش ترین رمان نیویورک‌تایمز و برنده جایزه Newbury، یعنی رمان The One and Only Ivan بازی کرده است. او همچنین همبازی دیلان اوبرین (Dylan O’Brien)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick) و مایکل روکر (Michael Rooker) در فیلم علمی تخیلی و ماجراجویی Love and Monsters از کمپانی پارامونت شد. او همچنین در نقش گومورای جوان در Avengers: Infinity War و بعد در فیلم Bad Moms Christmas از کمپانی STX ظاهر شد. سال آینده، او با جینا رودریگرز (Gina Rodriguez) در فیلم Awake از نتفلیکس، در انیمیشن Boss Baby: The Family Business و فیلم In the Heights از کمپانی پارامونت بازی خواهد کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.