تاریخ انتشار دومین قسمت سریال Euphoria مشخص شد

8 December 2020 - 23:30
سریال Euphoria

دومین قسمت از دو قسمت ویژه سریال برنده جایزه امی یعنی درام Euphoria، یکشنبه ۲۴ ژانویه (۵ بهمن) ساعت ۹ بعد از ظهر (به وقت محلی) منتشر خواهد شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این قسمت در HBO پخش می‌شود و در استریمر HBO Max در دسترس خواهد بود. اولین قسمت این مجموعه با عنوان Trouble Don’t Last Always، در تاریخ ۴ دسامبر (۱۴ آذر) در HBO Max منتشر شد.

دومین قسمت ویژه این مجموعه با عنوان F Anyone Who’s Not A Sea Blob، داستان جولز، با بازی هانتر شیفر (Hunter Schafer)، را در تعطیلات کریسمس دنبال می‌کند. شیفر که به همراه سم لوینسون (Sam Levinson) در نوشتن فیلم‌نامه این سریال نقش داشت، در جایگاه تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه فعالیت می‌کند. ساخت هر دو قسمت ویژه این مجموعه، تحت شرایط همه‌گیری بیماری کرونا صورت گرفت.

قسمت ویژه اول که ساخته و نوشته لوینسون می‌باشد، پیرامون رو، با بازی زندیا (Zendaya) می‌باشد، زمانی که کریسمس را جشن می‌گیرد. کلمن دومینگو (Colman Domingo) که در فصل اول این سریال حضور داشت نیز در کنار شیفر نقش‌آفرینی می‌کند.

آنچه از انتهای فصلی که در ماه آگوست ۲۰۱۹ منتشر شد، بر می‌آید چنین است که رو که یک معتاد در حال بهبود است، بعد از اینکه جولز را در قطاری به سمت شهری بزرگ رها می‌کند، به عادت‌های قدیمی خود باز می‌گردد.

سریال Euphoria در ماه سپتامبر موفق به کسب سه جایزه امی، برای فصل اول خودش شد که شامل: کسب جایزه بهترین بازیگر زن درام توسط زندیا، کسب جایزه بهترین گریم و در آخر کسب جایزه بهترین موسیقی توسط لیبرینت (Laberinth) می‌شود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.