یحیی عبدالمتین به جیک جیلنهال در فیلم Ambulance پیوست

13 December 2020 - 15:00
یحیی عبدالمتین دوم

یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) قرار است مقابل جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) در پروژه جدید مایکل بی (Michael Bay’) به نام Ambulance بازی کند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

کمپانی یونیورسال در حال تولید فیلم هیجان‌انگیزی است که تهیه‌کنندگی آن توسط بردلی فیشر (Bradley Fischer)، ویلیام شراک (William Sherak) و جیمز وندربیلت (James Vanderbilt) انجام می‌شود.

این پروژه که فیلم‌نامه آن توسط سازنده سریال Chuck، یعنی کریس فداک (Chris Fedak) نوشته شده است بر اساس یک داستان هیجان‌انگیز هلندی در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است که در مورد دو برادر، در حال فرار از پلیس می‌باشد. آن‌ها یک آمبولانس را می‌دزدند ولی نمی‌دانند که در آن یک امدادگر و یک بیمار با شرایط بحرانی حضور دارند. ایزا گونزالس (Eiza González) نقش امدادگر را بازی می‌کند. فیلم‌برداری این فیلم قرار است در اوایل سال جدید آغاز می‌شود.

این قسمت بازنویسی شد و آزادی عمل بیشتری به فیلم‌سازان داد تا به دنبال عبدالمتین بروند. عبدالمتین سال آینده هم در فیلم Aquaman 2 حضور خواهد داشت.

عبدالمتین در مینی‌سریال تحسین شده Watchmen از شبکه HBO نقش مهمی را  بازی کرد. او به لطف بازی در درام Trial of the Chicago 7 از آرون سورکین (Aaron Sorkin) در نقش یکی از بنیان‌گذاران حزب پلنگ سیاه، یکی از شانس‌های اصلی در فصل جوایز می‌باشد.

او در فیلم ترسناک و هیجان‌انگیز Candyman که قرار است در اوت ۲۰۲۱ اکران شود نقش‌آفرینی کرده و همچنین در دنباله جدید ماتریکس (Matrix 4) بازی می‌کند. در سال آینده، او قرار است در اسپین‌آف Mad Max Furiosa از جورج میلر (George Miller) در کنار ستارگانی از جمله آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) و کریس همسورث (Chris Hemsworth) حضور داشته باشد.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.