آدرین برودی همبازی سیرشا رونان در فیلمی بدون عنوان شد

16 December 2020 - 14:00

آدرین برودی (Adrien Brody)، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، به جمع بازیگران فیلم جنایی_اسرارآمیز، پر ‌بازیگر و بدون‌ عنوان کمپانی Searchlight پیوست. داستان فیلم در سال ۱۹۵۰ در سالن تئاتر پر زرق و برق لندن می‌گذرد. سام راکول (Sam Rockwell) و دیوید اویلوو (David Oyelowo) پیش‌تر در لیست بازیگرهای فیلم قرار داشتند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

تام جورج (Tom George) هدایت این پروژه که بازیگرانی چون سام راکول و دیوید اویلوو را در فهرست بازیگرها دارد، برعهده دارد.

فیلمنامه‌ی این فیلم توسط مارک چپل (Mark Chappell) نوشته شده و در دهه ۱۹۵۰ در لندن اتفاق می‌افتد؛ جایی که یک تهیه‌کننده ناامید هالیوود قصد دارد یک نمایش محبوب West End را به فیلم تبدیل کند. هنگامی که اعضای تیم تولید به قتل می‌رسند، بازرس خسته  از جهان، استوپارد (راکول) و تازه‌کار بیش‌از‌حد مشتاق، پاسبان استالکر (رونان)، خود را در میان یک داستان پلیسی متحیرکننده در سالن تئاتر مسحور‌کننده‌ی لندن و زیرزمین کثیفش می‌یابند.

هنوز چیزی از جزئیات شخصیت برودی اعلام نشده است.

دامیان جونز (Damian Jones) پرکار، که آخرین کارهای وی Goodbye Christopher Robin و Absolutely Fabulous: The Movie بوده است، در حال تولید فیلم می‌باشد.

رئیس توسعه و تولید سایت Searchlight Pictures UK، کیتی گودسون توماس (Katie Goodson-Thomas)، مدیر تولید، ریچارد روئیز (Richard Ruiz) و مدیر ارشد توسعه‌ی اجرایی، پیت اسپنسر (Pete Spencer) بر تولید این فیلم متعلق به دیزنی نظارت می کنند.

برودی برای بازی در فیلم The Pianist ساخته‌ی رومن پولانسکی (Roman Polanski)، جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد را به‌دست آورد. او در بخشی از کارنامه‌ی کاری وس اندرسون (Wed Anderson) از جمله در فیلم‌های The Grand Budapest Hotel  و Fantastic Mr. Fox حضور داشته است و در فیلم The French Dispatch محصول کمپانی Searchlight که سال آینده منتشر می‌شود هم حضور خواهد داشت. همچنین وی با آنا د آرماس (Ana de Armas) در فیلم درام Blonde که درباره‌ی مریلین مونرو و ساخته‌ی Netflix است، هم‌بازی است. او همچنین در فیلم جنایی مستقل Clean هم در مقام نویسنده، تهیه‌کننده و بازیگر حضور خواهد داشت.

برودی در حال حاضر مشغول فیلمبرداری سریال Chapelwaite محصول شبکه‌ی Epix است که از رمانی نوشته‌ی استفن کینگ (Stephen King) اقتباس شده است.

منبع:هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.