جان بیشاپ به سریال Doctor Who ملحق می‌شود

2 January 2021 - 23:01
جان بیشاپ در Doctor Who

جان بیشاپ (John Bishop)، بازیگر و کمدین معروف در سیزدهمین فصل از سریال Doctor Who به دکتر و یاز در TARDIS خواهد پیوست. فیلم‌برداری فصل ۱۳ در ماه نوامبر آغاز شد و انتظار می‌رود این فصل در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. با سینما فارس همراه باشید.

بیشاپ در فصل جدید نقش دن را بازی خواهد کرد. همان‌طور که درگیر ماجراهای دکتر می‌شود، او به‌سرعت چیزهای بیشتری از آنچه که در جهان روی می‌دهد را یاد می‌گیرد. او که در کنار دکتر و یاز سفر می‌کند، با نژادهای بیگانه و ترس‌هایی فراتر از شوم‌ترین کابوس‌های خودش مواجه خواهد شد. بیشاپ در این مورد گفت:

اگر می‌توانستم به خودم در گذشته بگویم که روزی از من خواسته می‌شود که سوار TARDIS شوم، هرگز باور نمی‌کردم. نمی‌توانستم آرزوی بهتری از پیوستن به Doctor Who ،Jodie و Mandip داشته باشم. این امر در گذشته برای من آرزوی محالی بود.

نوبت فصل بعدی Doctor Who رسیده است و با مردی به نام دن آشنا می‌شویم. دن (با نقش‌ آفرینی بیشاپ) جایگزین بردلی والش و توسین کول می‌شود که در ماه نوامبر اعلام کردند، سریال را پس از ویژه برنامه‌ی سال نو ترک می‌کنند. مت استریونز، تهیه کننده‌ی اجرایی بی‌بی‌سی در این مورد گفت:

از پیوستن جان به بازیگران بسیار خوشحال شده‌ایم و ما در صحنه‌ی فیلم‌برداری بسیار اوقات خوبی را گذراندیم. نمی‌توانیم منتظر ملاقات شما با دن باشیم که در اواخر امسال نمایش داده خواهد شد.

کورتنی توماسما ، مدیر اجرایی بی‌بی‌سی آمریکا نیز در این مورد صحبت کرد و اظهار داشت:

ما از جان بیشاپ و پیوستن او به این سریال استقبال می‌کنیم. دن، یاز و پزشک در فصل سیزدهم مطمئناً بینندگان آمریکایی را در سال ۲۰۲۱ شگفت زده و خوشحال خواهند کرد.

بیشاپ، که در انگلیس به عنوان یک کمدین و بازیگر موفق استندآپ شناخته می‌شود، قبلاً در تریلر Fearless در E4’s Skins و ITV دیده شده بود.

منبع:ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.