مووی لند مرجع دانلود فیلم و سریال جدید رایگان دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده + پخش آنلاین

6 July 2021 - 12:46

دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم و نیم بهاء

اگر نگاهی گذرا به میزان جستجوی عبارت “دانلود فیلم جدید” در فضای وب ایران داشته باشید، به سادگی متوجه می شوید که تا چه اندازه ایرانیان در پی یک فیلم جدید برای گذراندن اوقات فراغت خود هستن . با وجود این حجم از تقاضا اما بیشتر مواردی که در نتایج جستجو نمایش داده می شود، نمی تواند مخاطبان را راضی نماید. شبکه نمایش خانگی تا حد زیادی تلاش کرده که این مشکل را برطرف سازد. بیشتر فیلم هایی که در دنیا تولید می شود، با فاصله ی اندکی بر روی این رسانه و یا سایت های تبلیغاتی آن قرار می گیرد.

این موضوع باعث می شود تا حدی نیاز مخاطبان ایرانی ارضا شود. مووی لند هم از این قاعده مستثنی نبوده است. این مرکز هم پیوسته جدیدترین تولیدات دنیا را رصد کرده و آن ها را با فاصله ی اندکی بر روی وبسایت خود منتشر می کند. همین مورد سبب شده تا آن دسته از مخاطبانی که به دنبال دانلود فیلم جدید هستند، این رسانه را به عنوان مرجع خود قرار دهند .

دانلود فیلم خارجی جدید با دوبله فارسی و لینک رایگان

عاشقان سینما تقریباً در اولین فرصتی که به دست می آورند، در اینترنت به دنبال فیلم جدید می گردند. البته فیلم هایی که در ایران به عنوان جدید حساب می شوند، حداقل یک ماه از انتشار عمومی آنها در جهان گذشته است. دلیل این موضوع را می توان تاخیر بالایی دانست که در رسانه های ایرانی وجود دارد. رسانه های داخلی با تاخیر فراوانی هر اثر را از مرجع اصلی پیدا کرده و سپس صوت دوبله و یا زیرنویس مناسب برای آن آماده می کنند. برخی دیگر هم آنها را سانسور کرده و سپس بارگذاری می کنند . این پروسه باعث می شود تا بارگذاری هر فیلم جدید دست کم یک ماه با تاخیر روبرو شود.

البته این تاخیر در مووی لند دیده نمی شود. این رسانه هر اثر خارجی را با فاصله ی اندکی از انتشار بر روی وبسایت خود بارگذاری می کند و برای آن هم صوت دوبله و یا زیرنویس فارسی قرار می دهد. از طرفی دیگر مووی لند خود یکی از بازو های تبلیغاتی شبکه نمایش خانگی است. بدین جهت زودتر از سایر رسانه ها به فیلم های ایرانی جدید هم دست پیدا می کند. ترکیب این دو عامل مووی لند را به بهترین مرجع برای فیلم جدید بدل کرده است

معرفی + دانلود فیلم های ایرانی با کیفیت بالا و حجم مناسب در سایت مووی لند.

تماشای یک فیلم یا سریال می تواند در بهترین حالت ممکن اوقات فراغت انسان را پر سازد. این تولیدات هم قیمت مناسبی دارند و هم بدون خطر هستند. این موضوع باعث شده تا بسیاری از مردم مدام در پی دانلود فیلم ایرانی، دانلود سریال خارجی و امثال آن باشند. بدون شک شما هم سایت ها و یا رسانه های مختلفی را سراغ دارید که برای دانلود فیلم و سریال خود به آنها مراجعه می کنید. مووی لند یکی از رسانه های معتبر است که قصد داریم در این متن آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. این رسانه دقیق از بین نقاط ضعف سایت های حوزه دانلود فیلم و سریال بیرون آمده و سعی داشته تا این نقاط ضعف را به نقطه قوت خود تبدیل نماید که البته تا حد زیادی هم موفق بوده است . ما در ادامه حوزه های مهمی که این رسانه در آنها فعالیت دارد را خدمت شما عزیزان شرح داده ایم تا بهتر دلیل این ادعا را درک کنید.

منبع : MOVIELAND.CC

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.