آیا Infinity War تمام قهرمانان وعده داده‌شده را شامل می‌شود؟

21 August 2016 - 23:59

فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بی‌کران» در حال تبدیل‌شدن به یکی از بزرگترین فیلم‌ها در زمینه داستان‌های ابرقهرمانی می‌شود، چرا که چکیده‌ای از بهترین سال‌های فیلم‌سازی را شامل می‌شود و دارای لیست بالا بلندی از کاراکترهای مختلف است که خود به تنهایی ارتش کوچکی را تشکیل می‌دهند. استودیوی مارول قبلا نیز اعلام کرده بود که این فیلم کاراکترهای زیادی خواهدداشت، ولی با وجود این همه کاراکتر، برادران روسو چگونه تصمیم می‌گیرند که روی کدام نقش بیشتر مانور دهند؟ قطعا تمام قهرمانان اصلی دنیای مارول نمی‌توانند عملا در این فیلم حضور داشته‌باشند و نهایتا این برادران روسو هستند که تصمیم می‌گیرند که چه کسانی می‌توانند در پیش‌برد روند داستان، تاثیر بهتری داشته‌باشند.

برادران روسو وظیفه سنگینی به دوش دارند، چرا که قرار است نه یک فیلم، که دو فیلم پرهزینه انتقام‌جویان را به صورت پشت سر هم بسازند و فیلم‌برداری کنند. این دو فیلم از لحاظ تعداد شخصیت هیچ کم و کسری ندارند و تیم کارگردانی در گفتگوی اخیر خود با IGN، در مورد نحوه ساخت فیلم توضیحاتی را ارائه کرده‌اند. در مورد انتخاب بازیگران این سوال مطرح شد که آیا این انتخاب بستگی به سلیقه شخصی آن‌ها دارد یا این‌که هدف انتخاب بازیگرانی است که شخصیت آن‌ها به بهبود داستان فیلم‌، کمک بیشتری می‌کنند. از جواب آن‌ها این‌طور برداشت می‌شود که در این انتخاب هر دو فاکتو تاثیرگذار هستند:

هر دو مهم هستند، چون شما همیشه می‌خواهید که انتخابتان در روند داستان حالتی طبیعی داشته‌باشد و باید به نوعی، آن طور که نیاز است آن‌ها را در ساختار فیلم بگنجانید. یا باید در یک جای مخصوص باشند یا این‌که اصلا نیازی نیست در فیلم باشند. در واقع این انتخاب، تعادلی بین این دو موضوع است که یا شما می‌خواهید همه در فیلمتان حضور داشته باشند یا روندی را انتخاب کنید که بهترین تاثیر را در نحوه تعریف داستان‌ شما داشته‌باشد.

این بهترین روشی است که می‌توان در این موضوع در پیش گرفت. اگر در واقع از یک کاراکتر فقط برای صرف حضورش استفاده شود، هم به کاراکتر و هم به بازیگر ضربه وارد می‌شود. به طور مثال اگر شخصیت Falcon در فیلم، کمکی به صحنه مبارزه با یک موجود فضایی قدرتمند نمی‌کند، بهتر است که در فیلم حضور نداشته‌باشد. بسیار رضایت بخش است که تصمیمات در این مورد، بیشتر به نفع داستان گرفته‌شود، چون به هر حال شاید بزرگترین ترسی که در مورد این دو فیلم وجود دارد این باشد که امکان دارد زیر فشار داخلی خودشان، از هم بپاشند.

البته برادران روسو نگفتند که تنها تعدادی محدودی از قهرمانان در فیلم حضور خواهندداشت. آن‌ها قبلا در مصاحبه‌های خود به این موضوع اشاره کرده‌بودند که کاراکترهایی که قبلا نتوانسته‌بودند به هر دلیلی بدرخشند، این فرصت را در Infinity War یا Avengers4 به دست می‌آورند. این بدین معنی است که شخصیت‌هایی که ما از گذشته آن‌ها را می‌شناسیم مانند Iron Man یا Thor اندکی به حاشیه خواهند‌رفت. البته این شخصیت‌ها برای کمک حضور خواهندداشت ولی لزوما تمرکز بر روی آن‌ها نخواهدبود. این روش همچنین این معنی را می‌دهد که می‌توان از تعداد زیادی کاراکتر برای کمک به روند داستان فیلم استفاده کرد؛ بین این دو موضوع که یک کاراکتر فقط صرفا حضور داشته باشد و اینکه درخششی هرچند اندک داشته‌باشد، تفاوت وجود دارد.

انتقام‌جویان: جنگ‌های بی‌کران به این زودی‌ها منتشر نخواهدشد، چرا که کار فیلم‌برداری آن دسامبر امسال شروع می‌شود و تاریخ عرضه آن ۴ می ۲۰۱۸ خواهدبود.

منبع Cinemablend

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.