مل گیبسون نویسنده و کارگردان بازسازی The Wild Bunch شد

25 September 2018 - 22:30

به گزارش سایت خبری ددلاین، مل گیبسون (Mel Gibson)، کارگردان فیلم جنگی تحسین شده‌ی Hacksaw Ridge، پروژه بعدی‌اش، فیلم وسترن The Wild Bunch (این گروه خشن)، را برای برادران وارنر جلوی دوربین می‌برد. گیبسون فیلم‌نامه کار را به همراه بریان بگبی (Bryan Bagby) که برای کار روی فیلم کوتاه On Duty شناخته شده، می‌نویسد و تهیه‌کننده اجرایی کار نیز خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم اورجینال The Wild Bunch، به کارگردانی سم پکینپا (Sam Peckinpah) درباره گروهی از یاغیان پا به سن گذاشته‌ای است که به دنبال امتیاز بزرگی هستند. این در حالی است که آمریکای سنتی در حال ناپدید شدن است و عصر صنعتی جای آن را می‌گیرد. آن‌ها توسط شریک سابق‌شان تحت تعقیب قرار گرفته‌اند. پکینپا این فیلم‌نامه را با کمک والون گرین (Walon Green) نوشته بود.

ویلیام هلدن (Wiliam Holden)، ارنست بورگناین (Ernest Borgnine)، روبرت رایان (Robert Ryan)، ادموند اُبریان (Edmond O’Brien)، وارن اُتس (Warren Oates)، جیم سنکز (Jaime Sanchez) و بن جانسون (Ben Johnson) بازیگران فیلم اورجینال هستند. فیلم The Wild Bunch، به موفقیت اقتصادی نسبی و انتقادی زیادی دست یافت و یکی از بزرگترین فیلم‌های وسترن در تاریخ این ژانر است که امتیاز ۹۴% راتن تومیتوز را از آن خود کرده است.

استودیو برادران وارنر به مدت هشت سال روی این بازسازی کار کرد و اولین تلاش‌ آن‌ها در سال ۲۰۱۱ با برایان هلجلند (Brian Helgeland) و تونی اسکات (Tony Scott)، کارگردان، بود که به دنبال خودکشی این کارگردان، کار متوقف شد.

آخرین کارِ گیبسون، Hacksaw Ridge، به موفقیت انتقادی و تجاری بزرگی دست یافت و توانست فروش ۱۷۰ میلیون دلاری داشته باشد و در ۶ بخش در اسکار نامزد شد و برای بهترین تدوین و بهترین میکس صدا موفق به دریافت جایزه اسکار گردید. گیبسون در سال ۲۰۱۷ در فیلم کمدی Daddy’s Home 2 بازی کرد که ۱۸۰ میلیون دلار فروخت اما مورد توجه منتقدین قرار نگرفت.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.