مارک والبرگ در Father Stu باید ۱۴ کیلو به وزن خود اضافه کند

11 April 2021 - 13:30

مارک والبرگ، بازیگر معروف فیلم‌های اکشن و قهرمانانه، در مصاحبه جدید خود اعلام کرد او قصد دارد برای بازی در نقش پدر استوارت لانگ بوکسوری که به کشیش تبدیل شد در فیلم Father Stu حدود ۱۴ کیلو به وزنش اضافه کند. این فیلم کاملاً جذاب بر اساس داستان واقعی تدوین شده است و در آن علاوه بر مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، مل گیبسون (Mel Gibson) برای دومین بار پس از دنباله کمدی Daddy’s Home 2، در نقش پدر والبرگ بازی خواهد کرد و روزالیند راس (Rosalind Ross)، شریک دیرینه گیبسون، فیلم‌نامه‌نویس این فیلم است. روزالیند همچنین اولین گارگردانی خود را در این فیلم تجربه خواهد کرد.

ترزا رویز (Teresa Ruiz) بازیگر فیلم Narcos: Mexico در نقش دوست لانگ بازی خواهد کرد. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، والبرگ چند سالی است که تلاش می‌کند فیلم Father Stu ساخته شود. قبل از این او در تلاش بود دیوید راسل (David Russel) را کارگردان فیلم کند اما از آنجایی که روزالیند راس مدتی بود روی فیلم‌نامه کار می‌کرد کارگردانی فیلم نیز به این فیلمنامه‌نویس پرآوازه تعلق گرفت.

مارک والبرگ

والبرگ در مصاحبه با برنامه تلویزیونی، اعلام کرد تولید فیلم رو دوشنبه ابتدا با ضبط صحنه‌های بوکس شروع می‌شود. تا قبل از اتمام ضبط این صحنه‌ها والبرگ باید تا جایی که می‌تواند پرخوری کند و وزن لازم را برای بازی در فیلم بدست آورد. والبرگ اعلام کرد که در عرض شش هفته باید ۱۴ کیلو به وزن خود اضافه کند.

والبرگ به خاطر نقش آفرینی در چندین فیلم هیجان انگیز شهرت کسب کرده است. او در دوران حرفه‌ای خود به عنوان بهترین بازیگر مکمل در فیلم The departed توانسته است نامزد جایزه آکادمی شود. پس از آن نیز والبرگ در فیلم خود به نام The Fighter (مشت‌زن) برای دومین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد. با توجه به جذابیت داستان فیلم Father Stu انتظار می‌رود والبرگ در این فیلم نیز به جوایزی دست یابد. هنوز تاریخ اکران فیلم Father Stu اعلام نشده است.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.