فیلم Blue Bayou در تابستان ۲۰۲۱ اکران می‌شود

1 November 2020 - 14:30

جاستین چون (Justin Chon) علاوه بر نویسندگی و کارگردانی فیلم Blue Bayou، در این درام مقابل آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) بازی می‌کند. فیلم  Blue Bayou ساخته فیلمساز و بازیگر مطرح جاستین چون در تابستان سال ۲۰۲۱ در سینما‌ها اکران خواهد شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این درام، داستانی درباره یک خانواده آمریکایی است که پس از اخراج پدر خانواده از این کشور برای آینده خود مبارزه می‌کنند و قرار است در ایالات متحده در ۲۵ ژوئن (۴ تیر) به نمایش درآید.

چون علاوه بر نویسندگی و کارگردانی در فیلم Blue Bayou بازیگری نیز می‌کند. او نقش آنتونیو لابلانک، یک فرزند‌خوانده کره‌ای که در یک شهر کوچک در بایوی لوئیزیانا بزرگ شده است را بازی می‌کند که با عشق زندگی خود کتی، با بازی آلیسیا ویکاندر، ازدواج کرده و ناپدری دخترشان است.

او در تلاش برای ایجاد زندگی بهتر برای خانواده‌اش، هنگامی که متوجه می‌شود که قرار است او را از تنها کشوری که آن را خانه می‌نامد اخراج شود، باید با مشکلات گذشته خود روبرو شود.

چون، که یک شخصیت فعال در یوتیوب نیز هست، پیش‌تر در فیلم‌های Gook و Ms. Purple نیز کارگردانی مشترک داشته است که هر دوی آن‌ها چند جایزه جشنواره‌ای برنده شدند.

مارک اوبرای (Mark O’Brien) ، لینه دان فام (Linh Dan Pham) و اموری کوهن (Emory Cohen) در فیلم Blue Bayou همبازی هستند. تهیه‌کنندگان این فیلم، چون، چارلز دی کنیگ  (Charles D. King، کیم پات (Kim Poth) و پاپی هنکس (Poppy Hanks) هستند.

کمپانی Focus اوایل سال جاری از بازار فیلم‌های مجازی کن به حق پخش این درام دست یافت.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.