نتفلیکس حق پخش فیلم Born to Be Murdered را گرفت

28 October 2020 - 16:00

آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) و ویکی کریپس (Vicky Krieps) نیز در این فیلم هیجان‌انگیز که تهیه‌کنندگی آن را لوکا گواداگینو (Luca Guadagnino) بر عهده دارد، ایفای نقش می‌کنند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

نتفلیکس حق پخش فیلم مهیج Born to Be Murdered، با بازی جان دیوید واشنگتن (John David Washington) که از بازیگران اصلی فیلم Tenet نیز بود، به تهیه‌کنندگی لوکا گواداگنینو را از آن خود کرد.

هیچ تاریخ انتشاری هنوز اعلام نشده است اما این سرویس پخش‌کننده سال ۲۰۲۱ را برای پخش خود برنامه‌ریزی کرده است.

آلیسیا ویکاندر، ویکی کریپس، و بوید هالبروک (Boyd Holbrook) نیز درگیر فیلمی سینمایی هستند که در سال ۲۰۱۹ در یونان فیلم‌برداری شد. این اثر اولین تجربه کارگردانی فردیناندو سیتو فیلومارینو (Ferdinando Cito Filomarino) به زبان انگلیسی بود که دومین بخش اصلی فیلم‌های گوادگنینو مانند فیلم‌های Call Me By Your Name و Suspiria به شمار‌ می‌رفت.

داستان این فیلم در آتن و منتطقه اپیروس یونان قرار دارد و روایت زوجی، با بازی واشنتگتن و ویکاندر، در تعطیلات است که طعمه توطئه‌ای خشن و عواقب ناگوار آن می‌شوند. کوین رایس (Kevin Rice) فیلم‌نامه را از داستانی از فیلومارینو نوشته است.

گواداگنینو به همراه مارکر مورابیتو (Marco Morabito) و کمپانی Frenesy Film تهیه‌کنندگان این مجموعه هستند. از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم می‌توان به فرانچسکو ملزی د اریل (Francesco Melzi d’Eril) و گابریل موراتی (Gabriele Moratti) از کمپانی MeMo اشاره کرد. تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم بر عهده ردریگو تیشیرا (Rodrigo Teixeira) از کمپانی RT Features می‌باشد.

این انتخاب باعث شد نتفلیکس در بیزنس واشنتگتن نگه داشته شود و بر روی روند رشد ستاره خود شرط‌‌‌‌بندی کند. این کمپانی در ماه سپتامبر برای خرید فیلم Malcolm & Marie، یک درام سیاه و سفید رمانتیک با بازی واشنتگتن و زندیا (Zendaya)، بیش از ۳۰ میلیون دلار پرداخت کرد.

واشنگتن که با فیلم BlacKkKlansman به کارگردانی اسپایک لی (Spike Lee) به بازیگری مطرح بدل شد و نامزدی یک جایزه گلدن گلوب را بدست آورد، در حال حاضر با کارگردانانی عالی از جمله کریستوفر نولان (Christopher Nolan) در فیلم Tenet و دیوید او راسل (David O. Russell) ،در پروژه آخرش، کار می‌کند.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.