نائومی اسکات به سریال Anatomy of a Scandal پیوست

16 December 2020 - 09:00
نائومی اسکات

نائومی اسکات (Naomi Scott) به نتفلیکس می‌رود. این بازیگر فیلم‌های Aladdin «علاءالدین» و Charlie’s Angels، به سریال Anatomy of a Scandal از نتفلیکس پیوست. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این سریال از تهیه‌کننده توانمند دیوید ای کلی (David E. Kelley)، تهیه‌کننده سریال‌های Big Little Lies و Big Sky، رضایت و امتیازات جنسی را بررسی می‌کند. این سریال چند فصلی که وقایع آن در لندن اتفاق می‌افتد، بر اساس رمان پرفروشی به همین نام از سارا وان (Sarah Vaughan) ساخته می‌شود.

اسکات نقش الیویا لیتون، یک محقق پارلمانی با آینده‌ای درخشان را بازی می‌کند که با یک رقیب قدرتمند مواجه می‌شود. اسکات به سریالی پیوست که شامل بازیگرانی از جمله سیه‌نا میلر (Sienna Miller)، میشل داکری (Michelle Dockery) و روپرت فرند (Rupert Friend) می‌شود.

اسکات بیشتر از همه به خاطر بازی در نقش شاهدخت یاسمین در لایو-اکشن علاءالدین از دیزنی که سال قبل منتشر شد، شناخته می‌شود. او همچنین در کنار کریستین استوارت در فیلم Charlie’s Angels از سونی ایفای نقش کرد. او بعد از این پروژه در کنار آنتونی راموس در فیلم Distant بازی خواهد کرد.

کلی و ملیسا جیمز گیبسون (Melissa James Gibson)، از سازندگان سریال The Americans، به عنوان نویسنده، مجری پروژه و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Anatomy of a Scandal فعالیت می‌کنند. اس. جی. کلارکسون (S.J. Clarkson)، از سازندگان سریال Jessica Jones، کارگردان تمام شش قسمت یک ساعته این مجموعه خواهد بود. لیزا چاسین (Liza Chasin)، برونا پاپاندریا (Bruna Papandrea)، استیو هوتنسکی (Steve Hutensky) و الی گاس (Allie Goss) در کنار نویسنده وان و مارگارت چرنین (Margaret Chernin) در جایگاه تهیه‌کنندگی اجرایی فعالیت خواهند داشت. این یک سریال آنتولوژی است که هر فصل آن روی یک داستان تمرکز می‌کند.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.