بازیگران جدیدی به فصل ششم سریال لوسیفر پیوستند

15 December 2020 - 23:00
بریانا هیلدبرند و مرین دانگی

بازیگر سابق فیلم Deadpool بریانا هیلدبرند (Brianna Hildebrand) و بازیگر سریال Alias، مرین دانگی (Merrin Dungey) به فصل ششم سریال فراطبیعی Lucifer «لوسیفر» از نتفلیکس پیوستند که به‌زودی منتشر می‌شود. ساخت فصل ششم سریال Lucifer هم اکنون در حال انجام است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

هیلدبرند قرار است نقش یک فرشته یاغی و عصبانی به نام روری را به تصویر بکشد که امیدوار است جایگزین لوسیفر شود. متاسفانه او نمی‌داند لوسیفر آن برادر بزرگ شیطانی‌ای نیست که او به آن امید داشت. در همین حال دانگی نقش یک پلیس با زندگی ساده و یکنواخت به نام سونیا را بازی می‌کند که پیوندی غیرمحتمل با آمندیل ایجاد می‌کند.

سریال لوسیفر که براساس کمیک Vertigo ساخته شده، داستان فرشته‌ اصیلی است که هبوط کرده است. لوسیفر مورنینگ استار، با بازی تام الیس (Tom Ellis)، که از فرمانروایی جهنم خسته و ناراضی است، تاج و تخت خود را رها کرده، برای بازنشستگی به لس‌آنجلس می‌آید و در آن جا با کارآگاه اداره پلیس لس‌آنجلس یعنی کلوئی دکر همکار می‌شود تا با هم مجرمان شهر را دستگیر کنند. ساخت این سریال پس از فصل سوم به طور ناگهانی توسط شبکه Fox لغو شد؛ اما در ماه ژوئن سال گذشته توسط نتفلیکس احیا شد.

فصل پنجم این سریال با دنیس هیزبرت (Dennis Haysbert) در نقش خدا به دو قسمت تقسیم شد هیزبرت قبلا در سریال ۲۴ و فیلم Major League حضور داشته است. ما در این فصل جدید همچنین شاهد حضور دوباره هیزبرت در نقش خدا و پسر و فرشته مورد علاقه او آمندیل با بازی دی. بی. وودساید (D.B. Woodside) هستیم که برادر لوسیفر است.

کمپانی برادران وارنر به همراه کمپانی‌های Jerry Bruckheimer Television، Aggressive Mediocrity تهیه‌کنندگی سریال لوسیفر را برعهده دارند. این سریال براساس کاراکتر‌های خلق شده توسط نیل گیمن (Neil Gaiman)، سم کیث (Sam Kieth) و مایک درینگنبرگ (Mike Dringenberg) در کمیک Vertigo از کمپانی DC Entertainment ساخته شده است. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer)، جاناتان لیتمن (Jonathan Littman)، ایلدی مادروویچ (Ildy Modrovich) و جو هندرسون (Joe Henderson) هستند. لن وایزمن علاوه بر کارگردان، تهیه‌کننده اجرایی این سریال نیز می‌باشد. کاپینوس (Kapinos) مشاور اجرایی این مجموعه است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.