اطلاعات جدیدی از فیلم Barbie با بازی مارگو رابی منتشر شد

22 December 2020 - 14:30
فیلم Barbie

مارگو رابی (Margot Robbie) به تازگی قول داده است که فیلم Barbie برخلاف تمام چیزهایی که طرفداران از آن انتظار دارند خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او برای اولین بار توجه هالیوود را با هنرنمایی‌اش در فیلم The Wolf of Wall Street ساخته مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) جلب کرده بود، ولی با این حال زمانی تبدیل به یکی از ستاره‌های بزرگ هالیوودی شد که نقش هارلی کوئین را در دنیای گسترده DC بازی کرد. اکنون مارگو رابی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های هالیوود مشغول به کار در صنعت سینما است.

او تا به حال دوبار در نقش هارلی کوئین ظاهر شده و دفعه‌ی سومی نیز در کار است، چرا که قرار است در فیلم The Suicide Squad که سال بعد پخش خواهد شد نیز حضور داشته باشد. علاوه بر این‌ها، او به خاطر بازیش در فیلم‌های I, Tonya ،Bombshell و Once Upon a Time in Hollywood مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفته است.

از مدت‌ها پیش که مارگو رابی برای نقش‌آفرینی و تهیه‌کنندگی فیلم Barbie انتخاب شده، این فیلم در حال توسعه قرار داشته است. فیلم Barbie برای اولین بار توسط کمپانی سونی در مرحله ساخت قرار گرفته و در طی این سال‌ها، بازیگران دیگری که برای بازی در این پروژه انتخاب شده‌ بودند چندین بار جایگزین شده‌اند و همچنین فیلم‌نامه‌ای که برای این پروژه نوشته شده بود، چندین بار رونویسی شده است.

در مقطعی قرار بود ایمی شومر (Amy Schumer) در این فیلم ایفای نقش کند و زمانی که او از این پروژه خارج شد، سونی در حال مذاکره با ان هتوی (Anne Hathaway) بود تا او در این فیلم ایفای نقش کند. سرانجام پس از کش و قوس‌های طولانی، مارگو رابی قرارداد بازی در فیلم Barbie را در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ امضا کرد. علاوه بر او، گرتا گرویگ (Greta Gerwig) و نوآ بامباک (Noah Baumbach) نیز برای نوشتن فیلم‌نامه این پروژه استخدام شدند و احتمالاً گرتا گرویگ وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت. از آن موقع تا به حال هیچ‌گونه اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر نشده است.

با این اوصاف، کار بر روی فیلم Barbie همچنان ادامه دارد. در طی مصاحبه جدید مارگو رابی با هالیوود ریپورتر، او جزئیات جدیدی را از این فیلم برای طرفداران منتشر کرد. همان‌طور که این فیلم در حال ساخت قرار دارد، انتظار طرفداران از آن بی‌معنی خواهد بود چرا که این فیلم مسیر کاملاً متفاوتی نسبت به چیزی که بینندگان از آن انتظار دارند را طی خواهد کرد.

مارگو رابی درباره فیلم Barbie گفته است:

ما از فیلم‌هایی خوشمان می‌آید که مقداری با چیزی که از آن انتظار می‌رود متفاوت باشند. فیلمی مانند Barbie را می‌توان مثال زد چرا که این IP و حتی اسم آن باعث می‌شود مردم بلافاصله در رابطه با آن ایده‌های مختلفی را در ذهن خود مطرح کنند ولی هدف ما کاملاً متفاوت است.

او همچنین عنوان کرد:

«تمام ایده‌هایی که شما در رابطه با این فیلم حدس زده‌اید را از ذهن‌تان پاک کنید چرا که ما به شما ایده کاملاً متفاوتی را نشان خواهیم داد، چیزی که شما نمی‌دانستید آن را از فیلم Barbie می‌خواهید.»

اضافه شدن به ظاهر ساده گرتا گرویگ و نوآ بامباک به این پروژه قطعاً این‌طور به نظر می‌رسد که فیلم Barbie داستان معمولی از این عروسک نمادین نخواهد بود و صحبت‌های جدید مارگو رابی در رابطه با آن نیز مهر تأییدی را بر این ایده می‌زند. با توجه به اسم این فیلم، ساده و منطقی خواهد بود که فکر کنیم این پروژه فیلمی سطحی، با داستانی خانوادگی درباره مهربانی یا چیزهای دیگری که از این فیلم انتظار می‌رود باشد. با این حال و با توجه به حضور گرتا گرویگ و نوآ بامباک جهت نوشتن فیلم‌نامه آن و تهیه‌کنندگی مارگو رابی، به نظر می‌رسد که این پروژه به دنیای این عروسک و مشخصه‌های آن به شکل عمیقی نگاه خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست این پروژه چه سرنوشتی خواهد داشت، ولی به نظر می‌رسد که فیلم Barbie پروژه‌ای جذاب خواهد بود. کمپانی مارگو رابی با نام LuckyChap تا به حال در ساخت پروژه‌هایی مانند فیلم Birds of Prey و فیلم Promising Young Woman که قرار است طی همین هفته منتشر شود نقش داشته است. این فیلم‌ها و همچنین دیگر پروژه‌های تولیدی این کمپانی شامل داستان‌هایی با محوریت خانم‌ها می‌باشد، بنابراین به نظر می‌رسد که فیلم Barbie هم یکی از این داستان‌ها خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید فیلم Barbie چه زمانی پخش خواهد شد، ولی همچنین باید در نظر داشت که هنوز روند ساخت این فیلم آغاز نشده (به صورت رسمی نام کارگردان این پروژه اعلام نشده) و همچنان در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. احتمالاً همه‌گیری ویروس کرونا روند توسعه این فیلم را طولانی کرده، ولی مارگو رابی و تیمش می‌توانند در سال آینده روند تولید این فیلم را پیش ببرند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.