تصویر اولیه از دنباله فیلم Fantastic Beasts منتشر شد| عنوان اصلی فیلم نیز مشخص شد

19 November 2017 - 15:38

روز گذشته استودیو برادران وارنر عنوان رسمی دنباله‌ی Fantastic Beasts را اعلام کرد که Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald نام دارد. استودیو همچنین پوستری منتشر کرده که در انتهای متن می‌توانید شاهد آن باشید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald دومین داستان از پنج داستان دنیای جادویی جی کی رولینگ (J.K. Rowling) است که حدود یک‌سال تا عرضه آن (۱۶ نوامبر ۲۰۱۸) مانده است. ادی ردمین (Eddie Redmayne)، کاترین واترستون (Katherine Waterston)، دن فاگلر (Dan Fogler)، آلیسون سودول (Alison Sudol)، ازرا میلر (Ezra Miller)، جودی لاو (Jude Law) و جانی دپ (Johnny Depp) در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد.

در پایان قسمت اول فیلم، Gellert Grindelwald که جادوگری ظالم و قدرتمند بود توسط کنگره‌ی جادویی آمریکا و Newt Scamander دستگیر شد. اما او موفق شد که فرار کند و به جمع‌‌‌آوری پیروانش بپردازد تا به هدف اصلی خود که جریان دادن خون جادوگری در تمام رگ‌های مردم غیر‌جادوگر است، برسد.

آلبوس دامبلدور (Albus Dumbledore) از شاگرد قدیمیش Newt Scamander برای خنثی کردن نقشه‌‌های Grindelwald کمک طلب کرد در حالی‌که او از خطرات پیش‌رویش بی‌خبر بود.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald از روی نمایش‌نامه‌ای که جی کی رولینگ نوشته است، توسط دیوید یتس (David Yates) کارگردانی خواهد شد. دیوید هیمن (David Heyman)، جی کی رولینگ، استیو کلووز (Steve Kloves) و لیونل ویگرام (Lionel Wigram)‌ تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

در عکسی که شاهد آن هستید، از چپ به راست: ابتدا جودی لاو که دوران جوانی آلبوس دامبلدور را بازی می‌‌کند مشاهده می‌کنید که شنلی به تن دارد و یکی از شخصیت‌‌های محبوب جی کی رولینگ است، ازرا میلر را که نقش Credence را برعهده دارد در کنار او مشاهده می‌‌کنید که بازگشتی سوال بر‌انگیز دارد چرا که سرنوشت او در پایان قسمت اول نامشخص بود، کلاودیا کیم (Claudia Kim)‌ در نقش Maledictus در فیلم ظاهر خواهد شد که به علت داشتن خونی نفرین‌شده در بدنش در نهایت تبدیل به موجودی دیگر شد، زوئی کراویتز (Zoe Kravitz) در نقش Leta Lestrange بازی می‌کند که قبلا به Newt Scamander نزدیک بود اما حالا با برادر او نامزد است، کالوم ترنر (Callum Turner) نیز به جمع بازیگران پیوسته و در نقش برادر بزرگ Newt نقش‌آفرینی خواهد کرد که Theseus Scamander نام دارد و یک قهرمان جنگی است و رییس دفتر Auror در وزارت جادویی انگلستان است، کاترین واترستون دوباره در نقش Tina Goldstein بازی خواهد کرد، ادی ردمین مجددا در نقش Newt Scamander درخشش خواهد کرد کسی که توانسته شهرت زیادی در جوامع جادوگری به دست بیاورد و تبدیل به نویسنده‌ی Fantastic Beasts and Where to Find Them شود، دن فاگلر نیز در نقش تنها موگل گروه حظور خواهد داشت و در کنار او جیکوب کوالسکی (Jacob Kowalski) در تصویر حظور دارد، آلیسون سودول نیز در نقش Queenie Goldstein بازی می‌‌کند کسی که می‌تواند ذهن دیگر افراد را بخواند و در نهایت چهره جانی دپ را مشاهده می‌کنید که در نقش جادوگری ظالم و قدرتمند نقش‌آفرینی می‌کند و Gellert Grindelwald نام دارد. فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald در تاریخ ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.