یادداشت: ۶ دلیلی که برای فیلم Wonder Woman هیجان زده‌ایم

30 July 2016 - 02:09

سان‌دیگو کامیک‌کان جایی است که استودیوهای زیادی از تریلرها و اطلاعات جدید فیلم‌های خود رونمایی می‌کنند. امسال هم شاهد استثنایی نبودیم و همین قاعده دوباره تکرار شد. با اینکه تریلرهای فوق‌العاده زیادی در کامیک‌کان امسال منتشر شد، نگاه‌های زیادی به سوی تریلر فیلم Wonder Woman خیره شده‌است. این بهانه‌ای شد تا به بررسی ۶ نکته هیجان‌انگیز این تریلر بپردازیم. با سایت گیمفاسینما در ادامه مطلب همراه باشید.به عنوان اولین فیلم ابرقهرمانانه از کمیک‌ بوک‌ها که یک شخصیت زن قهرمان آن است، انتظار می‌رود نظرات و بحث‌های مختلفی در رابطه با این فیلم شکل گیرد. خبر خوب آن است که با توجه به چیزی که ما از تریلر فیلم Wonder Woman دیدیم، چیزهای هیجان‌انگیز زیادی در خصوص آن وجود دارد. بعضی سکانس‌ها ما را به خنده وا می‌داشت، بعضی ما را مجبور به تحسین و تشویق فیلم می‌کرد و در برخی دیگر لحظات اکشن فیلم را مشاهده کردیم. در واقع، هر سکانسی را که در تریلر نگاه می‌کردیم، به ما این اطمینان را می‌داد که Wonder Woman همان فیلمی است که انتظار داریم.

حال بگذارید به اصل مطبی بپردازیم. در پایین شما می‌توانید شش دلیلی که ما را آماده ملاقات با دایانا (واندرومن) از Themyscira می‌کند، مشاهده کنید.

KMPlayer-2016-07-30-01-42-52-06

۱- تریلر فیلم با یک شوخی آغاز و پایان می‌یابد

با وجودی که فیلم Suicide Squad که در آینده نزدیک از سوی DC منتشر خواهد شد، یک فیلم با صحنه‌های خنده‌دار زیاد خواهد بود؛ اما دو فیلم ابرقهرمانانه قبلی DC یعنی Man of Steel و  Batman v Superman: Dawn of Justice دارای فضای جدی و تاریک بودند. ما اکنون خوشحالیم که فیلم Wonder Woman این‌چنین نخواهد بود. تریلر به وضوح مشخص می‌کند که صحنه‌های طنز جالبی در کنار داستان اصلی فیلم وجود خواهد داشت؛ برای مثال، در جایی کریس پاین (Chris Pine) بسیار گیج می‌شود که دایانا از مرد بودن او تعجب کرده است (زیرا در زیست‌گاه دایانا هیچ مردی نیست) اشاره به شباهت میان منشی بودن و بردگی در انتهای تریلر هم کار بسیار جالبی بود.

قرار است درام زیادی را در فیلم Wonder Woman ببینیم؛ اما این جای خوش‌حالی دارد که صحنه‌های طنز جالبی هم در فیلم وجود خواهد داشت.

KMPlayer-2016-07-30-01-43-03-10

۲- Themyscira بسیار مجلل است

مفهوم دیگری که در تمامی فیلم‌های DC پایدار بوده، وجود محیط‌هایی همچون شهر‌های صنعتی بزرگ و خاکستری بوده است. دیدن دریای عمیق آبی به همراه ساحل پر زرق‌ و برق خانه واندرومن یعنی Themyscira، یک تغییر فوق‌العاده سریع نسبت به هنجارهای گذشته این شرکت است. در واقع فیلم‌برداری از این مناطق، چیزی است که ما به دنبال آن هستیم. البته، ما این را می‌دانیم که تمام فیلم در چنین مناطقی فیلم‌برداری نمی‌شود؛ اما امید داریم که صحنه‌های زیبایی از Themyscira در فیلم ببینیم.

KMPlayer-2016-07-30-01-43-18-85

۳- شمشیر به اصطلاح مخفی در لباس مهمانی دایانا، بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است

ما در حال حاضر نمی‌دانیم در این سکانس دقیقاً چه اتفاقی رخ خواهد؛ اما هرچه باشد، بسیار عالی به نظر می‌رسد. ظاهراً در این لحظه دایانا قصد دارد دسته شمشیری را از پشت لباس مهمانی خود در حین مراسم بیرون بیاورد. همه چیز سکانس بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. نکته جالب اینجاست که شمشیر چندان هم در لباس او مخفی نیست. شرایط ذکر شده، واندرومن را در این لحظه بیش‌تر شبیه یک قاتل نشان می‌دهد تا یک سرباز. این صحنه، قطعاً یکی از صحنه‌های فوق‌العاده تریلر بود و ما از همین حالا برای فهمیدن و دیدن آن در فیلم کنجکاو هستیم و دوست داریم بدانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

KMPlayer-2016-07-30-01-44-29-04

۴- جنگ‌جهانی اول فضایی بسیار بی‌رحم و خشن دارد

جنگ همانند جهنم است و قربانی‌های زیادی هم به همراه دارد. با این حال، جنگ‌جهانی اول یکی از خشن‌ترین و بی‌رحم‌ترین جنگ‌هایی است که این جهنم را به خوبی به تصویر می‌کشد. ما معمولاً چنین چیزی را کم در فیلم‌ها می‌بینیم. این خود به تنهایی دلیلی محکم است که واندرومن یک فیلم منحصر به فرد نام بگیرد. در تریلر نشان داده شد که واندرومن در میدان نبرد حضور یافته و با سپر ویژه خود، شلیک‌های سهمگین را منحرف می‌سازد. نکته شگفت‌انگیز و خارق‌العاده در خصوص فیلم Wonder Woman این است که قرار نیست واندرومن فقط در جنگ حضور داشته باشد، بلکه او در جنگ مبارزه هم خواهد کرد. متاسفانه چنین چیزی را ما کمتر در عنوانی همچون Captain America: The First Avenger مشاهده کردیم.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا صحنه‌های مربوط به جنگ و اکشن درون آن انتظارات را برآورده می‌کند یا خیر.

۵- طناب مخصوص واندرومن بسیار جالب به نظر می‌رسد

با وجودی که در یک نگاه کوتاه و اجمالی در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice طناب مخصوص واندرومن (Lasso of Truth یا کمند حقیقت) را دیدیم، اما قطعاً راضی نشده‌ایم و خواستار صحنه‌هایی بیش‌تر با آن هستیم. ما در تریلر فیلم Wonder Woman مشاهده کردیم که دایانا در لحظات مختلف در مقابله با انسان‌های معمولی از این سلاح استفاده می‌کند. همچنین تریلر به ما نشان داد که او با استفاده از این طناب می‌تواند افراد مختلف را همانند عروسک‌ به این طرف و آن طرف بکشاند. البته نکته قابل ذکر دیگر در خصوص این طناب، این است که درخشش زیبایی دارد و در کنار تم خاکستری جنگ‌جهانی اول می‌تواند در فیلم بسیار مورد مفید و مثبتی باشد.

KMPlayer-2016-07-30-01-59-35-22

۶- او خودش را همچون یک جنگجوی واقعی می‌بیند

شاید به بزرگ‌ترین دلیل جذاب بودن تریلر و فیلم Wonder Woman رسیده باشیم. گال گادوت بازیگر زیبایی است؛ اما اشتباه نکنید. زیبایی او باعث نمی‌شود که این دلیل اصلی محبوبیت واندرومن باشد. تقریباً همه صحنه‌های واندرومن در فیلم، مربوط به جنگ و مبارزه بود. او نیرو و قدرت فوق‌العاده و شگفت‌انگیزی دارد و با اعتماد به نقس به سوی میدان نبرد حرکت می‌کند.

با قدرت خارق‌العاده‌ای که او در قالب یک ابرقهرمان زن دارد، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که صحنه‌های اکشن فیلم Wonder Woman یکی از نکات قوت آن باشد. همانطور که در گزینه‌های قبلی هم اشاره‌ای شد، جنگ‌جهانی اول و حضور دایانا در آن برای نجات بشریت و همچنین توقف آن، می‌تواند دلیل فرضیه ما را تقویت ببخشد و دلیل قانع‌کننده‌ای برای جذاب بودن اکشن فیلم و نشان دادن قدرت‌های این ابرقهرمان محبوب در آن باشد.

با وجودی که مدت زیادی تا انتشار فیلم Wonder Woman باقی‌مانده و نمی‌توان به‌صورت قاطع در خصوص آن سخن گفت اما این نکات بالا که همگی برگرفته از اولین تریلر فیلم است، می‌تواند دلیل خوبی برای انتظار کشیدن و امید داشتن به آن باشد.

فیلم Wonder Woman در ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ برابر با ۲ تیر ۹۶ اکران خواهد شد.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من اصلا طرفدار دنیاى DC به جز بت من نیستم اما این فیلم تریلر (و جوخه خودکشى) تریلرشون عالى بود.

  • mohammadreza says:

    فیلم بتمن که با ایفای نقش ایشون باز هم خوب نشد. ولی بنظرم این یکی عالی از اب دربیاد

  • v3rg1l says:

    فیلم جالبی میشه.
    ———
    لطفا هرچه زود تر تم مشکی و هم اضافه کنید