احتمال ساخت کراس اوور Wonder Woman و Black Adam

21 December 2020 - 17:00
Black Adam & Wonder Woman

طرفداران فیلم Wonder Woman 1984 «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» و همینطور نسخه زک اسنایدر از Justice League «لیگ عدالت» شاهد بازگشت گل گدوت (Gal Gadot) در نقش پرنسس دایانا خواهند بود. در همین حال این ستاره هالیوودی یک پروژه فیلم بزرگ به همراه رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و دوئین جانسون (Dwayne Johnson) در فیلم Red Notice «اعلان قرمز» برای شبکه نتفلیکس خواهد داشت. اما طرفداران کنجکاو هستند که آیا ممکن است مبارزه‌ای بین Wonder Woman با نقش آفرینی گدوت و Black Adam «بلک آدام» با نقش‌آفرینی جانسون اتفاق بیفتد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

گدوت در مصاحبه‌ای با MTV News، درباره زمان فیلم‌برداری فیلم Red Notice صحبت کرده و همینطور اعلام کرد که امکان دارد کراس‌اوری بین Black Adam و Wonder Woman رخ دهد.

گدوت توضیح داد:

هر دو بازیگر را تحسین می‌کنم و کار کردن با این دو را دوست دارم. قبلا نیز با آن‌ها کار کرده‌ام. من با رایان روی فیلمی با نام Criminal و با جانسون روی فیلم Fast & Furious کار کرده‌ام. خیلی تجربه فوق العاده‌ای بود و خوب بود که برای ساخت فیلم جدیدی دور هم جمع شدیم.

فکر می‌کنم که اول از همه باید به Black Adam احترامی که لایق آن است گذاشته شود. نمی‌خواهم وارد فیلم بشوم و کانون توجه را از کسی بگیرم. او راک است، من نمی‌توانم که کانون توجه را از او بگیرم. اما در آینده ممکن است (که این کراس‌اوور اتفاق بیفتد).

Black Adam ماجراجویی خود را خواهد داشت، همراه با جامعه عدالت آمریکا (Justice Society of America)، پیش از اینکه وارد دنیای سینمایی مدرن DC شود. اما حتی در این صورت بنظر می‌رسد Shazam اولین رویارویی را با Black Adam خواهد داشت که به احتمال زیاد دشمن اصلی یکدیگر خواهند بود. هیرام گارسیا اعلام کرد که دنیای Shazam بعد از پخش این فیلم به شدت گسترده خواهد شد.

هایرام گارسیا در مصاحبه با ورایتی گفت:

ما درباره برنامه‌ها با DC در حال صحبت هستیم. هنوز در حال کار روی برنامه‌ها هستیم ولی مشخصا Shazam در دنیای Black Adam وجود دارد. فقط می‌توانم بگویم که برنامه‌های بزرگی برای Black Adam و همه کاراکترهایی که معرفی می‌کنیم خواهیم داشت. در حال برنامه‌ریزی ارتباط کاراکترها با یکدیگر هستیم. اما فکر می‌کنم طرفداران در آخر با کاری که ما خواهیم کرد خوشحال خواهند بود.

در حالی که منتظر پخش فیلم Black Adam و Shazam! Fury of the Gods هستیم، هنوز تاریخی برای پخش فیلم Red Notice از نتفلیکس اعلام نشده است ولی طرفداران می‌توانند در تاریخ ۲۵ دسامبر شاهد برگشت گدوت به دنیای DC در فیلم Wonder Woman 1984 باشند که همزمان در سینماها و شبکه HBO Max پخش خواهد شد.

منبع : Comic Book

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.