فیلمبرداری فیلم Black Adam به ‌زودی آغاز می ‌شود

9 April 2021 - 13:45
فیلم Black Adam

علاوه بر انتشار خبر آغاز فیلم‌برداری فیلم «بلک ادم» در طی همین هفته، بازیگری با نام جیمز کوزاتی-مویر نیز به جمع بازیگران حاضر در این فیلم اضافه شده است.

این پروژه که پیش از این به مدت چندین سال در مرحله توسعه قرار داشته، اکنون قرار است به صورت رسمی وارد مرحله فیلم‌برداری شود. این خبر را ستاره این فیلم یعنی دوئین جانسون (Dwayne Johnson) با انتشار پستی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام تائید کرده است. طبق پست جدید منتشر شده توسط این بازیگر، روند فیلم‌برداری فیلم Black Adam در طی همین هفته آغاز خواهد شد. براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت Deadline، بازیگری با نام جیمز کوزاتی-مویر (James Cusati-Moyer) نیز به‌تازگی به جمع بازیگران حاضر در این پروژه اضافه شده است.

از زمان پیوستن دوئین جانسون به این پروژه، این فیلم به مدت طولانی در مرحله توسعه قرار داشته و مسیر طولانی تا به حال برای ساخت آن و پیوستن جانسون به دنیای گسترده DC طی شده است. سرانجام با منتشر شدن فیلم Shazam در سال ۲۰۱۹، مراحل توسعه این پروژه نیز به صورت جدی دنبال شد. علاقه شخصی دوئین جانسون به فیلم Black Adam کاملاً واضح بوده و اکنون به نظر می‌رسد که او آماده است تا سرانجام این فیلم را تولید کرده و به انتظار طولانی مدت طرفداران این پروژه برای ساخته شدن آن پایان دهد.

همان‌طور که گفته شد، آغاز روند فیلم‌برداری فیلم Black Adam با خبر اضافه شدن بازیگری با نام جیمز کوزاتی-مویر به این پروژه همراه بوده است. هنوز مشخص نیست که این بازیگر تئاتر قرار است چه نقشی را در این فیلم ایفا کند ولی با این حال، علی‌رغم منتشر نشدن جزئیاتی در این باره، به نظر می‌رسد که این بازیگر نامزد دریافت جایزه تونی (جایزه‌ای است که به بازشناسی دستاوردهای تئاتر زنده آمریکایی می‌پردازد) قرار است در نقش کاراکتری با نام آمون توماز ملقب به ازیریس (Osiris) در این فیلم حاضر شود.

او برادر کاراکتر آدریانا توماز می‌باشد. آمون توماز قادر است با به زبان آوردن نام بلک ادم از قدرت‌های این کاراکتر استفاده کرده و تبدیل به قهرمانی با لقب ازیریس شود. نقش خواهر این کاراکتر را نیز بازیگری با نام سارا شاهی (Sarah Shahi) در این فیلم ایفا خواهد کرد. کاراکتر آدریانا توماز قرار است به عنوان معشوقه بلک ادم در این فیلم حضور داشته باشد. این کاراکتر، استاد دانشگاه و مبارز آزادی است که رهبر گروه مقاومت در شهر Kahndaq (محل به دنیا آمدن کاراکتر بلک ادم) می‌باشد.

فیلم Black Adam نه تنها مخاطبان خود را با این ضدقهرمان بسیار مشهور و کاراکترهای اطرافش آشنا خواهد کرد بلکه در این فیلم شاهد حضور اولین گروه ابرقهرمانی کمپانی DC با نام جامعه عدالت آمریکا (Justice Society of America) نیز خواهیم بود.

اعضای این گروه در این فیلم شامل کاراکترهای هاوک‌من (Hawkman)، دکتر فیت (Dr. Fate)، سایکلون (Cyclone) و اتم اسمشر (Atom Smasher) می‌باشند. نقش کاراکتر هاوک‌من را در این پروژه آلدیس هاج (Aldis Hodge)، نقش دکتر فیت را پیرس برازنان (Pierce Brosnan)، نقش سایکلون را کوینتسا سویندل (Quintessa Swindell) و نقش اتم اسمشر را نوحا سنتینو (Noah Centineo) ایفا خواهند کرد.

پیش از این نیز مشخص شده بود که بازیگر دیگری با نام مروان کنزاری (Marwan Kenzari) قرار است برای بازی در نقش نامشخصی در این فیلم حاضر شود. طبق حدس و گمان‌های طرفداران این فیلم، احتمال دارد که این بازیگر در نقش منفی اصلی این پروژه ظاهر شود. این بازیگر بازی در فیلم Aladdin کمپانی دیزنی را در کارنامه خود دارد. وظیفه کارگردانی این پروژه را کارگردان و تهیه‌کننده اسپانیایی با نام ژاومه کویت-سرا (Jaume Collet-Serra) بر عهده خواهد داشت.

او پیش از این نیز، با ستاره این پروژه یعنی دوئین جانسون در ساخت فیلم ماجراجویی کمپانی دیزنی با نام Jungle Cruise همکاری کرده بود. این فیلم قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئیه سال جاری (۸ مرداد ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

جیمز کوزاتی-مویر در حال حاضر برای هنرنمایی‌‌ در تئاتری نوشته شده توسط جرمی او. هریس (Jeremy O. Harris) با عنوان Slave Play نامزد دریافت جایزه تونی شده است. از کارهای تلویزیونی این بازیگر نیز می‌توان به نقش‌آفرینی‌ او در سریال شبکه Fox با نام Prodigal Son و سریال شبکه اینترنتی Hulu با عنوان The Path اشاره کرد. فیلم Black Adam اولین فیلم سینمایی می‌باشد که این بازیگر قرار است در آن نقش‌آفرینی کند.

فیلم Black Adam قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ماه ۱۴۰۱) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.