تاریخ آغاز روند فیلم‌برداری فیلم Black Adam مشخص شد

3 March 2021 - 13:20
فیلم Black Adam

یکی از تولید‌کنندگان فیلم Black Adam با نام هیرام گارسیا (Hiram Garcia)، تائید کرده است که روند فیلم‌برداری این فیلم از ماه آوریل امسال (فروردین ماه ۱۴۰۰) کلید خواهد خورد. دوئین جانسون (Dwayne Johnson) ملقب به the Rock بیش از یک دهه است که برای بازی در نقش ضدقهرمان مصر باستان با نام بلک ادم در نظر گرفته شده است.

این بازیگر در ابتدا قرار بوده که نقش این کاراکتر را در فیلم‌های پیشین کمپانی DC از جمله فیلم Shazam سال ۲۰۱۹ با کارگردانی دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) و نسخه اول فیلم The Suicide Squad در سال ۲۰۱۶ نقش‌آفرینی کند ولی با توجه به میزان محبوبیت او در میان مخاطبان، کمپانی DC Films نیز تصمیم گرفته است که به جای این کار، فیلم مستقلی را با حضور این کاراکتر در نقش اصلی آن بسازد. داستان این فیلم پس از سپری شدن حدود ۵۰۰۰ سال از زمان حبس شدن این کاراکتر روایت خواهد شد.

پس از معرفی این پروژه برای اولین بار، مدتی طول کشید تا روند توسعه فیلم Black Adam رو به جلو حرکت کند ولی با این حال در سال پیش بود که در طی مراسم DC FanDome دنیای گسترده DC، با انتشار خبر‌های جدیدی در رابطه با این فیلم، شاهد پیشرفت بزرگی در روند توسعه آن بودیم.

در ابتدا برنامه‌ها از این قرار بوده که روند فیلم‌برداری فیلم Black Adam از ماه ژوئیه ۲۰۲۰ (تیر ماه ۱۳۹۹) آغاز شود تا این فیلم، ‌برای پخش در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (یکم دی ماه ۱۴۰۰) در سینماها آماده شود ولی به علت همه‌گیری ویروس کرونا و مشکلات پیش آمده توسط این ویروس در روند تولید پروژه‌ها، تاریخ به نمایش گذاشتن این فیلم نیز در سینماها با تأخیر طولانی به تاریخ دیگری موکول شد و سپس به‌کل این پروژه از تقویم فیلم‌های تولیدی دنیای گسترده DC خارج شد.

این اتفاقات طبیعتاً باعث نگرانی بسیاری از طرفداران این فیلم شد چرا که آن‌ها احتمال ‌می‌دادند که یا این فیلم با تأخیر بسیار طولانی دیگری پخش خواهد شد و یا این‌که روند تولید این فیلم به ‌کل منتفی شده است ولی با این حال، دوئین جانسون بازیگر نقش اصلی این پروژه، این دلهره‌ها را با منتشر کردن خبری مبنی بر آغاز روند فیلم‌برداری این فیلم در فصل بهار ۲۰۲۱ تا حدودی توانست از بین ببرد. اکنون خبر تازه دیگری در رابطه با تاریخ فیلم‌برداری این پروژه منتشر شده است.

در روز سه‌شنبه این هفته و در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Comic Book، رئیس تولیدات کمپانی Seven Bucks Production با نام هیرام گارسیا، تائید کرده است که روند فیلم‌برداری فیلم Black Adam از ماه آوریل امسال در شهر جورجیا آمریکا آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است که کمپانی Seven Bucks Production متعلق به دوئین جانسون می‌باشد.

هیرام گارسیا با نشان دادن هیجان و اشتیاقش برای تولید این پروژه، اعلام کرده که علی‌رغم موانع به وجود آمده در روند تولید این فیلم به علت همه‌گیری ویروس کرونا، خدمه ساخت این پروژه سرانجام با موفقیت دورهم جمع خواهند شد و سکان تولید این فیلم را در دستان خود خواهند گرفت.

بخشی از صحبت‌های این تولید‌کننده را می‌توان در ادامه خواند:

ما این کار (تولید این فیلم) را به‌زودی آغاز خواهیم کرد. در واقع ما روند فیلم‌برداری این فیلم را از ماه آوریل و در شهر جورجیا شروع خواهیم کرد. ما بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم و همه‌چیز را (برای تولید این فیلم) مهیا کرده‌ایم و برای ساخت آن به شدت آماده هستیم. مشخصاً، شما خبر دارید که ما چه‌قدر به تولید این پروژه علاقه‌مند هستیم.

این فیلم برای ما (پروژه) بسیار خاصی می‌باشد و همان‌طور که شما نیز آگاه هستید (علت آن) نه تنها حضور (کاراکتر) Black Adam در این فیلم، بلکه گروه JSA (انجمن عدالت آمریکا) و تمامی کاراکترهایی که ما (در این فیلم) معرفی خواهیم کرد و برنامه‌هایی که برای آن‌ها داریم می‌باشد. در ابتدا قرار بوده که ما کار فیلم‌برداری این فیلم را از سال پیش آغاز کنیم ولی همه‌گیری ویروس کرونا‌ که (روند تولید) دیگر فیلم‌ها را نیز مختل کرده بود، سر راهمان قرار گرفت.

با این حال، ما بسیار خوشحالیم که اکنون می‌توانیم دوباره (روند تولید این فیلم را) از سر بگیریم و (برای تولید آن) دورهم جمع شویم. ما تا ماه آوریل (آماده) فیلم‌برداری این فیلم خواهیم بود و در مسیر تولید این فیلم قرار خواهیم گرفت.

فیلم Black Adam

همان‌طور که شما نیز آگاه هستید، هیرام گارسیا در طی این مصاحبه گفته است که کاراکتر بلک ادم تنها کاراکتری نیست که او به نشان دادنش در سینماها علاقه بسیاری دارد. در واقع او به همان اندازه نیز برای به تصویر کشیدن ابرقهرمان‌های حاضر در انجمن عدالت آمریکا هیجان‌زده می‌باشد. همان‌طور که پیش از نیز تائید شده، ماجراهای کاراکتر Black Adam در این فیلم به تنهایی و بدون حضور کاراکترهای مشهور دیگری مانند زن شگفت‌انگیز و … تعریف خواهد شد ولی با این حال اعضای گروه JSA نیز، او را در این فیلم همراهی خواهند کرد.

تنها قرار است که چهار عضو از این گروه در فیلم Black Adam حاضر شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به کاراکتر Atom Smasher با نقش‌آفرینی نوحا سنتینو (Noah Centineo)، کاراکتر Hawkman با نقش‌آفرینی آلدیس هاج (Aldis Hodge)، کاراکتر Cyclone با نقش‌آفرینی کوینتسا سویندل (Quintessa Swindell) و در نهایت کاراکتر دکتر فیت که هنوز هیچ بازیگری برای بازی در این نقش انتخاب نشده اشاره کرد.

به غیر از گروه JSA، کاراکترهای دیگری نیز در این فیلم حضور خواهند داشت که به عنوان مثال می‌توان به نقش منفی که بازیگر فیلم Aladdin با نام مروان کنزاری (Marwan Kenzari) قرار است در این فیلم ایفا کند و همچنین نقش معشوقه بلک ادم که ستاره سریال The Rookie با نام سارا شاهی (Sarah Shahi) آن را در این فیلم ایفا خواهد کرد اشاره کرد.

اعلام تاریخ آغاز فیلم‌برداری فیلم Black Adam قطعاً طرفداران این پروژه را بسیار خوشحال کرده است. در طی سال‌های اخیر، فیلم Black Adam با موانع بی‌سابقه‌ای در روند توسعه‌اش روبه‌رو شده است که این موانع به وجود آمده، طرفداران این پروژه را بسیار نگران کرده است. ولی در حال حاضر و با توجه به آغاز روند تولید این فیلم در ماه بعد، به نظر می‌رسد که طرفداران این فیلم مجبور نخواهند بود که مدت طولانی را برای تماشای دوئین جانسون در لباس ابرقهرمانی‌اش در این فیلم منتظر بمانند چرا که امکان دارد با آغاز روند فیلم‌برداری آن، تصاویری نیز از پشت صحنه ساخت این فیلم منتشر شود.

معمولاً فیلم‌های تولیدی کمپانی DC، هجده ماه پس از آغاز شدن روند تولیدشان در سینماها به نمایش گذاشته می‌شوند ولی با این حال و با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، احتمال دارد که زمان پخش فیلم Black Adam بیشتر از معمول طول بکشد.

اگر روند تولید این پروژه با موفقیت و بدون وقفه‌ای به پایان برسد، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که این فیلم در کریسمس سال ۲۰۲۲ در سینماها به نمایش گذاشته شود ولی با این حال و با توجه به این‌که کمپانی DC در حال حاضر سه فیلم (فیلم‌های The Flash ،The Batman و Aquaman 2) را برای پخش در سال ۲۰۲۲ در برنامه‌های خود دارد، امکان دارد که پخش فیلم Black Adam به سال ۲۰۲۳ موکول شود. امیدواریم که با آغاز روند تولید فیلم Black Adam در ماه بعد، کمپانی DC نیز در ماه‌های آینده، تاریخ پخشی را برای این فیلم تعیین کند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.