تماشا کنید: تریلر کامیک‌کان Wonder Woman با زیرنویس فارسی

1 August 2016 - 14:00

دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p | دانلود تریلر با کیفیت ۳۶۰p

دانلود زیرنویس فارسی

دنیای سینماتیک دی‌سی با فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice – که امسال برروی پرده سینماها رفت – انتقادهای زیادی را تحمل کرد و مجبور شد کمی سیاست‌های خود را در قبال محتوای فیلم‌های اقتباسی از کامیک‌بوک‌های محبوب این شرکت تغییر دهد. در نظر بگیرید که دی‌سی به عنوان دومین فیلمش اثری مثل Captain America: Civil War ساخت؛ فیلمی که استودیوهای مارول بالاخره در فاز سوم (بعد از ۱۲ فیلم!) جرئت کافی پیدا کردند تا به سراغ آن بروند. با تمامی این‌ها، «بتمن علیه سوپرمن:‌ طلوع عدالت» فروش خود را کرد و از آن گذشتیم!

هفته آینده فیلم Suicide Squad «جوخه انتحاری» با بازی جرد لتو (Jared Leto) در نقش جوکر و مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش هارلی کویین منتشر می‌شود، اما این روزها فقط یک فیلم است که حرف‌های زیادی درباره آن می‌شنویم! Wonder Woman با بازی مدل و بازیگر اسرائیلی، گل گدوت (Gal Gadot)، سال آینده در سراسر جهان حضور پیدا می‌کند و اولین تریلر منتشر شده از این فیلم در مراسم کامیک‌کان همه مارا هایپ کرده‌است! این تریلر ارزش سینمایی زیادی داشت و به ما اطلاعات خوبی از زمان، مکان و موضوع فیلم و شخصیت‌های آن داد. کریس پاین (Chris Pine)‌ – بازیگر نقش اصلی فیلم پرفروش Star Trek Beyond‌ – در کنار گدوت به عنوان شخصیت دوم فیلم نقش‌آفرینی می‌کند و با توجه به تریلر می‌توانیم بگوییم که این دو در فیلم به تعامل خوبی دست یافته‌اند.

این فیلم هرچقدر موفق باشد، انتظار آن برای طرفداران کامیک‌ و فیلم‌های با محوریت ابرقهرمانی بسیار دشوار خواهد بود. چندی قبل ۶ دلیلی که برای فیلم Wonder Woman هیجان زده هستیم  در سینماگیمفا منتشر شد. با ما برای کامل‌ترین پوشش فیلم‌های دنیای دی‌سی در ماه‌های آینده همراه باشید.

*در صورتی که ویدیو را دانلود می‌کنید، زیرنویس فارسی برای نمایش باید با آن هم نام باشد. برای مشاهده زیرنویس در پخش زنده برروی CC کلیک کنید. 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • captain says:

    به فیلمش امیدوار شدم اینطور که از تریلرش دیدم فیلمش شبیه کاپیتان امریکایی ۱ بود (البته فقط قسمت جنگ جهانی فیلم) به نظرم بهتر بود اول این فیلم رو می ساختن یا حداقل یه فیلمی از بتمن می ساختن بعد فیلم BvS رو می ساختن که حداقل طرفدارای DC جلوی MARVEL کم نیارن .امیدوارم فیلم خوبی بشه.

  • mst7777 says:

    دیدن فیلم های حال حاضر دنیا لذت فیلم های قدیمو ندارن از بس تخیلی شدن و از جلوه های نمایشی و افکت های سینمایی بهره میبرن

  • Edi says:

    و اینجانب خودکشی سینمایی انجام میدهم تنها به این گفته بسنده میکنم :ترکیب این دختره و جنگ جهانی !!
    واقعا اصلحه در مقابل شمشیرو سپر اونم این مدلی دیس ایز بول شت :|