به نظر آهنگ‌ساز Spider-Man مسئول ساخت موسیقی متن Secret Invasion شبکه Disney خواهد بود

20 January 2021 - 14:10

اینطور که پیداست مایکل گیاچینو (Michael Giacchino) قرار است به پروژه بعدی مارول بپیوندد. طبق گزارشی از The DisInsider، پس از آنکه این آهنگ‌ساز پروژه‌ی Spider-Man 3 را به اتمام برساند، سریعاً کار روی Secret Invasion را آغاز خواهد کرد. درحال حاضر، هنوز مشخص نیست که فریاند تولید Disney+ چه زمانی استارت می‌خورد، اگرچه پیش‌تر تأیید شده که ساموئل جکسون (Samuel L. Jackson) و بن مندلسون (Ben Mendelsohn) در نقش‌های نیک فیوری (Nick Fury) و تالوس (Talos) باز خواهند گشت.

علاوه بر جدیدترین سه گانه‌ی سونی از مرد عنکبوتی، گیاچینو سازنده‌ی موسیقی متن سینمایی Doctor Strange و Doctor Strange in the Multiverse of Madness نیز بوده است. سایر ساخته‌های این آهنگ‌ساز شامل فیلم Jojo Rabbit، سینمایی An American Pickle و Jurassic World: Dominion و Stark Trek Into Darkness می‌شود. ایشان در سال ۲۰۱۰ برای انیمیشن Up از Pixar برنده جایزه اسکاار شد و در ۲۰۰۸ نیز توانست نامزدی اسکار برای انیمیشن Ratatouille را کسب کند.

با وجود حضور فیوری و تالوس در این سریال، کوین فایگی (رئیس استودیوهای مارول) می‌گوید دامنه‌ی این مجموعه بسیار کوچک‌تر از سری کتاب‌های مصور خود خواهد بود.

خب، در سری کتاب‌های مصور Secret Invasion شخصیت‌های بیشتری از Endgame حضور داشتند، پس، نه. چندان شبیه کتاب‌ها نخواهد بود، اگرچه نمایشی از سم جکسون و بن مندلسون و آن حس بدبینی که در کتاب‌های Secret Invasion وجود داشت و داستان پر پیچ و خمی را که روایت شد خواهیم داشت. بنابراین، تمرکز ما بیشتر روی داستان است نه اینکه بخواهیم شخصیت‌های بیشتری نسبت به Endgame در پروژه جای دهیم.

در مجموعه کتاب‌ها، اسکرول‌ها (Skrulls) با شبیه کردن خود مانند انسان‌ها وارد زندگی روزمره‌ی زمین می‌شوند. از آنجا که اسکرول‌ها اولین‌بار در فیلم Captain Marvel نشان داده شدند، احتمالش زیاد است که سریال Secret Invasion به نحوی با داستان Captain Marvel 2 ارتباط داشته باشد. دنباله‌ی این سینمایی با هنرنمایی بری لارسون (Brie Larson) در نقش کارول دنورز (Carol Danvers) ساخته می‌شود و علاوه بر این تیونا پاریس (Teyonah Parris) در نقش مانیکا رمبیو (Monica Rambeau) و ایمان ولانی (Iman Vellani) در نقش کاملا خان (Kamala Khan) نیز حضور پیدا خواهدن کرد.

نسخه سوم مرد عنکبوتی در ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد درحالی که هنوز تاریخی برای Secret Invasion در نظر گرفته نشده است.

منبع: comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.