کارگردان‌‌ های سریال Secret Invasion مشخص شدند

16 May 2021 - 13:12
Secret Invasion

براساس گزارش جدید منتشر شده توسط وب‌سایت هالیوود ریپورتر، توماس بزوچا و علی سلیم برای کارگردانی سریال «تهاجم مخفی» انتخاب شده‌اند.

گروه بازیگری حاضر در این سریال را ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson)، الیویا کلمن (Olivia Colman)، امیلیا کلارک (Emila Clarke)، کینگزلی بن-ادیر (Kingsley Ben-Adir) و بن مندلسون (Ben Mendelsohn) تشکیل می‌دهند.

توماس بزوچا (Thomas Bezucha) که تنها کارگردانی چهار فیلم را در کارنامه خود دارد، بیشتر برای کارگردانی فیلم درام و کمدی کمپانی ۲۰th Century Fox با عنوان The Family Stone در سال ۲۰۰۵ شناخته شده است. از کارهای اخیر این فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان آمریکایی نیز می‌توان به فیلم نئووسترن (گونه‌ای از ژانر وسترن است که داستان آن در دوران مدرن رخ داده و فلسفه و الگوهای اولیه وسترن‌های کلاسیک را نیز با خود به عصر حاضر منتقل می‌کند) کمپانی یونیورسال با نام Let Him Go و با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله داین لین (Diane Lane) و کوین کاستنر (Kevin Costner) اشاره کرد.

سریال Secret Invasion اولین سریالی خواهد بود که این کارگردان وظیفه کارگردانی تعدادی از قسمت‌های آن را بر عهده خواهد داشت. کارگردان انتخابی دیگر کمپانی مارول برای هدایت این پروژه یعنی علی سلیم (Ali Selim) نیز در کارنامه خود وظیفه کارگردانی سریال‌های متعددی از جمله سریال درام شبکه HBO با نام In Treatment، سریال Manhunt و سریال کوتاه شبکه اینترنتی Hulu با عنوان The Looming Tower را بر عهده داشته است.

هر یک از این دو کارگردان قرار است قسمت‌های مختلفی از این سریال را کارگردانی کنند. طبق گزارش جدید منتشر شده توسط وب‌سایت هالیوود ریپورتر، این وب‌سایت حدس می‌زند که هر یک از آن‌ها به صورت مساوی وظیفه کارگردانی سه قسمت از شش قسمت این سریال یا یکی از آن‌ها چهار قسمت و دیگری دو قسمت را بر عهده خواهند داشت. کمپانی مارول پیش از این نیز با به کار بردن رویکردی مشابه در سریال آینده‌شان با عنوان Ms. Marvel از چهار فیلم‌ساز برای کارگردانی این پروژه استفاده کرده است.

عادل ال اربی (Adil El Arbi)، بلال فلاح (Bilall Fallah) و میرا منون (Meera Menon) هر یک، وظیفه هدایت یک قسمت از سریال Ms. Marvel را بر عهده داشته‌اند در صورتی که شرمین عبید چنائی (Sharmeen Obaid-Chinoy) نیز کار کارگردانی سه قسمت دیگر این پروژه را انجام داده است.

علاوه بر انتخاب شدن این دو کارگردان برای هدایت سریال Secret Invasion، کمپانی مارول فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی با نام کایل بردستریت (Kyle Bradstreet) را نیز برای به قلم درآوردن فیلم‌نامه این پروژه استخدام کرده است. او علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه این سریال، به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی نیز در ساخت این پروژه نقش خواهد داشت. از کارهای پیشین این فیلم‌نامه‌نویس، می‌توان به نوشتن فیلم‌نامه برخی از قسمت‌های سریال بسیار موفق شبکه USA با عنوان Mr. Robot و تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال اشاره کرد. سریال Secret Invasion شبکه اینترنتی دیزنی پلاس، اولین پروژه توماس بزوچا، علی سلیم و کایل بردستریت در دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

روند فیلم‌برداری سریال Secret Invasion قرار است از اواخر سال جاری در اروپا آغاز شود. این سریال نیز مانند دیگر سریال‌های اخیر دنیای سینمایی مارول در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس از جمله The Falcon and the Winter Soldier و سریال آینده Loki که به‌زودی قرار است در این شبکه به نمایش گذاشته شود، تنها حاوی شش قسمت خواهد بود ولی با این حال هنوز مدت زمان پخش هر یک از این قسمت‌ها مشخص نشده است.

کمپانی مارول هنوز تاریخی را برای پخش سریال Secret Invasion در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس تعیین نکرده ولی انتظار می‌رود که این سریال در زمانی در سال ۲۰۲۲ در این شبکه اینترنتی به نمایش گذاشته شود.

منبع: ‌کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.