کریستوفر مک‌دونالد به جمع بازیگران سریال Secret Invasion پیوست

28 May 2021 - 13:40
Secret Invasion

براساس گزارش جدید منتشر شده توسط وب‌سایت ددلاین، کریستوفر مک‌دونالد به جمع بازیگران حاضر در سریال «تهاجم مخفی» اضافه شده است.

از کارهای قبلی این بازیگر می‌توان به نقش‌آفرینی ‌او در فیلم کمدی و ورزشی سال ۱۹۹۶ کمپانی یونیورسال با عنوان Happy Gilmore و سریال کمدی تلخ شبکه اینترنتی HBO Max با نام Hacks اشاره کرد.

بازیگران بزرگ و مطرحی قرار است در سریال Secret Invasion شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به ایفای نقش بپردازند که از جمله آن‌ها می‌توان به الیویا کلمن (Olivia Colman)، امیلیا کلارک (Emilia Clarke) و کیلیان اسکات (Killian Scott)، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) و بن مندلسون (Ben Mendelsohn) اشاره کرد.

نقشی که کریستوفر مک‌دونالد (Christopher McDonald) قرار است در این سریال ایفا کند هنوز مشخص نشده ولی با این حال ساموئل ال. جکسون و بن مندلسون قرار است دوباره در نقش‌های قبلی خود در دنیای سینمایی مارول، در این سریال حضور داشته باشند.

علاوه بر این بازیگر‌ها، کینگزلی بن العدیر (Kingsley Ben-Adir) نیز قرار است در این سریال نقش‌آفرینی کند. از کارهای قبلی این بازیگر می‌توان نقش‌آفرینی‌اش در نقش کاراکتری با نام مالکوم اکس در فیلم تحسین شده کمپانی آمازون با عنوان One Night in Miami اشاره کرد.

کریستوفر مک‌دونالد اخیراً در نقشی مکمل در سریال کمدی شبکه اینترنتی HBO Max با عنوان Hacks ظاهر شده است. او در این سریال، در نقش معشوقه‌ کاراکتر دبورا به ایفای نقش پرداخته است. با این حال، این بازیگر بیشتر برای بازی در فیلم Happy Gilmore و همچنین فیلم Quiz Show سال ۱۹۹۴ شناخته شده است.

سریال Secret Invasion نیز مانند دیگر سریال‌های پخش شده از استودیو‌های مارول از جمله WandaVision و The Falcon and the Winter Soldier، برای پخش در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس تولید خواهد شد. پیش از این نیز، رئیس استودیو‌های مارول یعنی کوین فایگی (Kevin Feige) در رابطه با این پروژه گفته که مزیت‌های تولید سریالی شش قسمتی از داستان Secret Invasion، بیشتر از ساخت فیلمی براساس آن است.

او در این باره گفته است:

منظور من این است که ما (بیشتر) به جنبه‌ پارانویای سیاسی (داستان) Secret Invasion و نشان دادن (استعدادهای) بازیگران حاضر در این پروژه از جمله ساموئل ال. جکسون و بن مندلسون، دو بازیگری که شما آرزوی حضور داشتن‌‌شان در هر پروژه‌ای را خواهید داشت، علاقه‌مندیم و ما بسیار خوش‌شانس هستیم که آن‌ها قرار است در این سریال نقش‌آفرینی کنند.

تمرکز اصلی ما در (ساخت) این سریال، این‌گونه موارد می‌باشد و البته که (داستان این سریال) به دنیای سینمایی مارول و اسکرال‌ها طوری متصل خواهد شد که شما نمونه‌اش را در گذشته ندیده‌اید ولی بله، هر چیزی می‌تواند (در این سریال) اتفاق بیفتد. ما می‌خواهیم (داستان Secret Invasion) را در قالب یک سریال تولید کنیم چرا که اقتباس از این داستان به این شکل، به ما این اجازه را خواهد داد تا کار متفاوتی را انجام دهیم که قبلاً (نمونه‌اش) هرگز انجام نشده است.

وظیفه کارگردانی این سریال را توماس بزوچا (Thomas Bezucha) و علی سلیم (Ali Selim) بر عهده خواهند داشت. توماس بزوچا (Thomas Bezucha) تنها کارگردانی چهار فیلم را در کارنامه خود دارد که از جدیدترین آن‌ها می‌توان به فیلم سال ۲۰۲۰ کمپانی یونیورسال با نام Let Him Go و با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله داین لین (Diane Lane) و کوین کاستنر (Kevin Costner) اشاره کرد.

این پروژه اولین سریالی است که او قرار وظیفه هدایت آن را بر عهده داشته باشد. علی سلیم (Ali Selim) نیز در کارنامه خود وظیفه کارگردانی سریال‌های متعددی از جمله سریال درام شبکه HBO با نام In Treatment، سریال Manhunt و سریال کوتاه شبکه اینترنتی Hulu با عنوان The Looming Tower را بر عهده داشته است.

روند فیلم‌برداری سریال Secret Invasion قرار است از اواخر سال جاری در اروپا آغاز شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.