Spencer؛ اولین نگاه به کریستن استوارت در قامت شاهزاده دایانا

28 January 2021 - 21:00
Spencer

تصویر جدیدی از کریستن استوارت (Kristen Stewart) در نقش شاهزاده دایانا منتشر شده است که همزمان آغاز فیلم‌برداری فیلم Spencer را نیز تأیید می‌کند. این فیلم به کارگردانی پابلو لارین (Pablo Larraín) توسط کمپانی‌های Topic Studios و Neon در آمریکا توزیع خواهد شد.

«اسپنسر» که ابتدا در بازار مجازی کن ۲۰۲۰ به خریداران معرفی شد و فیلم‌نامه‌ی آن توسط استیون نایت (Steven Knight) به نگارش در آمده است، در آخر هفته‌ای جنجالی در دهه‌ی ۹۰ جریان دارد؛ آخر هفته‌ای که دایانا، پرنسس ولز در آن تصمیم گرفت تا به ازدواجش با پرنس چارلز خاتمه دهد. این عنوان درام، آخرین تعطیلات کریسمس دایانا به‌عنوان عضوی از خاندان ویندزور در کاخ ساندرینگهام را به نمایش می‌گذارد. ماجرای این آخر هفته که نقطه‌ی مهمی در پایان یافتن ازدواج سلطنتی مذکور بود به‌تازگی در جدیدترین فصل از سریال نتفلیکسی The Crown نمایش داده شد؛ در این سریال اما کورین (Emma Corrin) و جاش اوکانر (Josh O’Connor) به ترتیب نقش‌های دایانا و پرنس چارلز را ایفا کرده‌اند.

دیگر بازیگران Spencer که به‌تازگی اسامی آن‌ها اعلام شده است شامل تیموتی اسپال (Timothy Spall) از فیلم Mr. Turner، سالی هاوکینز (Sally Hawkins) از فیلم The Shape of Water و شان هریس (Sean Harris) از فیلم Mission: Impossible — Fallout هستند. فیلم‌برداری این فیلم در آلمان و بریتانیا جریان خواهد داشت و انتظار می‌رود تا در پاییز ۲۰۲۱ و یک سال پیش از بیست و پنجمین سالگرد مرگ دایانا در سال ۲۰۲۲ به اکران برسد.

این فیلم توسط لارین که کارگردانی فیلم‌های Neruda و Jackie را انجام داده است، تهیه می‌شود؛ در کنار او خوان د دیوس لارین (Juan de Dios Larraín)، جوناس دورنباخ (Jonas Dornbach) و جنین جاکووسکی (Janine Jackowski) از Komplizen Film و پل وبستر (Paul Webster) از Shoebox Films دیگر تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

تیم سازندگان این اثر را فیلمبردار کلیر میتِن (Claire Mathon) از Portrait of a Lady on Fire، طراح لباس برنده‌ی جایزه‌ی اسکار فیلم‌های Little Women و Anna Karenina ژاکلین دوران (Jacqueline Durran)، طراح مو و آرایش واکانا یوشیهارا (Wakana Yoshihara) از فیلم‌های Murder on the Orient Express و High Rise و طراح تولید نامزد اسکار فیلم‌های Passengers و Inception یعنی گای هندریکس دایاس (Guy Hendrix Dyas) تشکیل می‌دهند. موسیقی متن این فیلم را نامزد اسکار، بفتا و گرمی، عضو گروه راک Radiohead یعنی جانی گرین وود (Jonny Greenwood) از فیلم‌های You Were Never Really Here و Phantom Thread خواهد ساخت.

تام کویین (Tom Quinn)، جف دویچمن (Jeff Deutchman) و کریستینا زیزا (Christina Zisa) از Neon و مایکل بلوم (Michael Bloom)، ماریا زاکرمن (Maria Zuckerman) و رایان هلر (Ryan Heller) از Topic Studios تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم را تشکیل می‌دهند.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.