انتشار تصویری جدید از کریستن استوارت در نقش شاهزاده دیانا

26 March 2021 - 13:34

علاوه بر انتشار تصویری جدید از کریستن استوارت در نقش شاهزاده دایانا در فیلم اسپنسر، بازیگر نقش شاهزاده چارلز نیز معرفی شده است.

فیلم‌برداری فیلم درام اسپنسر (Spencer) با بازی کریستن استوارت (Kristen Stewart) هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند و پس از چند ماه فیلم‌برداری در کشور آلمان، عوامل سازنده برای ضبط چند سکانس دیگر، به بریتانیا سفر کرده‌اند.

کریستن استوارت در این فیلم در نقش شاهزاده دایانا (Princess Diana) بازی کرده است و امروز شاهد انتشار تصویری جدید از وی در این فیلم بودیم. همچنین امروز مشخص شد که جک فارذینگ (Jack Farthing‎)؛ بازیگر انگلیسی، در این فیلم در نقش شاهزاده چارلز (Prince Charles) بازی خواهد کرد.

این فیلم را پابلو لارائین (Pablo Larraín‎) کارگردانی می‌کند و بازیگران دیگری چون سالی هاوکینز (Sally Hawkins) و شان هریس (Sean Harris‎) نیز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم‌نامه این اثر را نیز استیون نایت (Steven Knight‎) نوشته است.

اسپنسر داستان یک هفته از زندگی شاهزاده دایانا را در ایام تعطیلات سال نو ۱۹۹۱ به تصویر می‌کشد که در آن هفته، دایانا سرانجام تصمیم می‌گیرد از همسر مطرح خود؛ شاهزاده چارلز، جدا شود.

دایانا تا پیش از فوت و قبل از جدایی خود از چارلز، یکی از محبوب‌ترین اعضای خانواده سلطنتی بود که زندگی زناشویی وی با چارلز، توسط میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا، دنبال می‌شد. دایانا تنها چند ماه پس از طلاق، در یک تصادف رانندگی درگذشت و مراسم ختم وی، توسط میلیون ها نفر در سراسر دنیا دیده شد.

شاهزاده ویلیام (Prince William)؛ پادشاه آینده بریتانیا و برادر کوچک‌تر وی؛ شاهزاده هری (Prince Harry)، فرزندان دایانا و چارلز می‌باشند.

لازم به ذکر است که زمان دقیق اکران فیلم اسپنسر هنوز مشخص نشده است هرچند انتظار می‌رود که در اواخر سال کنونی میلادی، این فیلم اکران شود. سال ۲۰۲۲، همزمان با ۲۵مین سالگرد درگذشت دایانا می‌باشد. عکس زیر، جدیدترین عکس منتشر شده از استوارت در نقش شاهزاده دایانا می‌باشد.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.