تاریخ پخش فیلم بیوگرافی Spencer با نقش‌آفرینی کریستن استوارت اعلام شد

18 August 2021 - 11:46
Spencer

کمپانی Neon به‌تازگی با انتشار توییتی جدید در شبکه اجتماعی توییتر، از تاریخ پخش فیلم مورد انتظار خود با عنوان «اسپنسر» رونمایی کرده است.

فیلم بیوگرافی Spencer درباره زندگی شاهزاده دایانا می‌باشد. وظیفه نقش‌آفرینی این شخصیت مشهور را در این فیلم، بازیگر مطرحی با نام کریستن استوارت (Kristen Stewart) بر عهده داشته است.

فیلم‌نامه این پروژه را نیز خالق سریال بسیار پرطرفدار شبکه BBC با عنوان Peaky Blinders، یعنی استیون نایت (Steven Knight) به قلم درآورده است.

داستان این فیلم در ماه دسامبر سال ۱۹۹۱ و زمانی که شاهزاده دایانا تصمیم گرفت که از همسر خود با نام شاهزاده چارلز جدا شود،‌ روایت می‌شود. عنوان این فیلم که نام خانوادگی شاهزاده دایانا می‌باشد، بیانگر تلاش او جهت حفظ کردن هویت خود در این برحه پرتلاطم از زندگی‌اش است.

نقش کاراکتر شاهزاده چارلز را در این فیلم بازیگر بریتانیایی سریال Poldark، با نام جک فارذینگ (Jack Farthing) ایفا کرده است.

 به غیر از این بازیگر و کریستن استوارت، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به تیموتی اسپال (Timothy Spall)، سالی هاوکینز (Sally Hawkins) و شان هریس (Sean Harris) اشاره کرد.

وظیفه کارگردانی این فیلم مورد انتظار را، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل شیلی با نام پابلو لارائین (Pablo Larraín) بر عهده داشته است. پابلو لارائین با کارگردانی فیلم‌های بیوگرافی غریبه نیست چرا که او پیش از این نیز، وظیفه هدایت فیلم بیوگرافی بسیار موفقی با نام Jackie را در سال ۲۰۱۶ بر عهده داشته است.

با توجه به سابقه او در ساخت فیلم‌های این‌چنینی و همچنین علاقه او به خاندان سلطنتی بریتانیا به خصوص رابطه شاهزاده چارلز و دایانا با یکدیگر، هیچ تعجبی وجود ندارد که این فیلم به عنوان یکی از کاندید‌های دریافت جایزه اسکار دیده می‌شود.

فیلم بیوگرافی Spencer قرار است در ماه سپتامبر سال جاری (شهریور ماه ۱۴۰۰) نیز در جشنواره فیلم ونیز (دومین جشنواره فیلم از نظر قدمت و یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های سینمایی جهان بشمار می‌آید) به نمایش گذاشته شود و کمپانی Neon امیدوار است که این فیلم نیز مانند فیلم‌هایی از جمله فیلم The Shape of Water و Nomadland، در این جشنواره موفق ظاهر شده و در نهایت موفقیتش تبدیل به جایزه‌ای در مراسم اسکار شود.

کاراکتر شاهزاده دایانا پیش از این نیز، در سریالی با نام The Crown در شبکه اینترنتی نتفلیکس دیده شده و نقش این شخصیت را در این سریال، بازیگری با نام اما کورین (Emma Corrin) ایفا کرده است.

کریستن استوارت سابقه بسیاری در به تصویر کشیدن شخصیت‌های واقعی دارد. از کارهای قبلی این بازیگر در پروژه‌های این‌چنینی می‌توان به نقش‌آفرینی او در نقش خواننده بسیار مشهوری با نام جون جت (Joan Jett) در فیلم The Runaways اشاره کرد. علاوه بر این او اخیراً نیز، در نقش بازیگری بسیار مشهور با نام جین سیبرگ (Jean Seberg) در فیلم بیوگرافی Seberg در سال ۲۰۱۹ دیده شده است.

این بازیگر به علت تشابه ظاهری‌اش با شاهزاده دایانا در این فیلم، توانسته توجه‌های بسیاری را به خود جلب کند ولی با این حال او گفته است که زندگی درونی شاهزاده دایانا موردی بوده که او را جذب این پروژه کرده، نه تشابه ظاهری‌اش!

فیلم بیوگرافی Spencer قرار است در تاریخ ۵ نوامبر امسال (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) به صورت انحصاری در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.