Aquaman 2: بازیگر بلک مانتا مشغول آماده شدن برای دنباله

30 January 2021 - 00:23
Black Manta

انتظار برای بازگشت Aquaman رو به‌پایان است، بازیگران و عوامل این فیلم ساخته‌شده بر اساس شخصیت‌های شرکت DC Comics مشغول آماده شدن برای آغاز فیلم‌برداری Aquaman 2 هستند. در این فیلم جیمز وان (James Wan) به‌عنوان کارگردان به جیسون موموآ (Jason Momoa) و یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) خواهد پیوست که به ترتیب نقش‌های آرتور کری و بلک مانتا را ایفا می‌کنند. درحالی‌که هنوز اطلاعات زیادی راجع پادشاه آتلانتیس و دومین ماجراجویی انفرادیش در DC Universe نداریم، به نظر می‌رسد که همه‌چیز برای بازگشت آکوامن و دشمن خونی‌اش آماده است.

عبدالمتین در سال‌های اخیر بسیار پرکار بوده است، او در سریال Watchmen شبکه‌ی HBO نقش دکتر منهتن را ایفا کرد و به چهارمین اثر از فرانچایز «ماتریکس» یعنی The Matrix 4 نیز پیوسته است؛ اکنون نیز او قرار است تا مجدداً سری به نیمه‌ی خبیثش بزند و مشغول آماده شدن برای بازگشت در نقش Black Manta است.

او پیش‌تر طی صحبتی که با ComicBook.com انجام داده بود راجع به آینده‌ی شخصیتش در دنیای DC ابراز امیدواری کرده بود. او گفته بود:

هرجایی، هرزمانی که فرصتی برایش پیش بیاید سراغ آکوامن خواهد رفت اما امیدوارم که وقتی این اتفاق افتاد بتوانیم جنبه‌های طنز بیشتری از بلک مانتا را ببینیم و همچنین بتوانیم چیزهایی ببینیم که او را بیشتر و بیشتر شبیه شخصیتی می‌کند که طرفداران طی سال‌ها با آن بزرگ شدند.

جیمز وان طی رویداد DC FanDome در سال گذشته اشاراتی به برنامه‌اش برای دنباله‌ی «آکوامن» کرده بود. این فیلم ظاهراً باید دارای لحنی تاریک‌تر و جدی‌تر از فیلم نخست داشته باشد، چیزی که وان بیشتر به خاطرش شناخته می‌شود. وان گفته بود:

می‌توانم بگویم که جدی‌تر خواهد بود، ارتباط آن با دنیایی که درونش زندگی می‌کنیم بیشتر خواهد شد؛ من آن را با چنین حال و هوایی تصور می‌کنم.

موموآ وقتی به برنامه‌ی The Ellen DeGeneres Show رفته بود، از چیزی که می‌خواهد در دنباله‌ی مذکور ببیند پرده برداشته بود. اکنون‌که آکوامن خودش را به‌عنوان پادشاه آتلانتیس تثبیت کرده است، او می‌خواهد تا این شخصیت به مبارزه برای محافظت از اقیانوس‌ها ادامه دهد.

او گفته بود:

من واقعاً، واقعاً، واقعاً برای قسمت دوم مشتاق بودم زیرا همه‌ی این داستان (فیلم‌های آکوامن) در مورد زمین است. هیچ بیگانه‌ای نیست که از خارج به قصد نابودی به زمین حمله کند، فقط خودمان هستیم [که در حال نابود کردنش هستیم]؛ بنابراین برای بازگشتن بر سر پروژه و کار کردن با نویسندگان قبلی هیجان‌زده بودم، فیلم‌نامه آماده شده است و فقط باید فیلم را بسازیم.

فیلم Aquaman 2 هم‌اکنون برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۵ آذر ۱۴۰۱) تنظیم شده است.

منبع: Comic Book

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.