موسیقی هفته: موسیقی‌متن فیلم La La Land

13 January 2017 - 21:10

فیلم لا لا لند “La La Land” یکی از پر سر و صدا‌ ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ به حساب ‌می‌آمد. لا لا لند داستان یک نوازنده پیانو که به داشتن کلوب اختصاصی خود فکر می‌کند و یک بازیگر که به دنبال موقعیتی دست نیافتنی برای تبدیل شدن به یک ستاره‌ی هالیودی است را روایت می‌کند. در ادامه‌ با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم در سال ۲۰۱۶ و در جشواره فیلم ونیز توانست جوایزی را تصاحب کند. بعد از جشواره ونیز، فیلم در سینما‌ها به اکران درآمد و موفقیت بسیاری در سینما از آن خود کرد، این موفقیت تمامی نداشت تا اینکه چندی پیش و در مراسم گلدن گلوب اکثر جوایز را از آن خود کرد. لا لا لند هفت جایزه را در این مراسم کسب کرد که می توان از این جوایز به بهترین فیلم موزیکال، کمدی و بهترین بازیگر نقش زن و مرد اشاره کرد. همچنین لا لا لند نامزد بفتا و اسکار و یکی از اصلی‌ترین شانس‌های دریافت جایزه‌ی اسکار است. تیم بازیگری این فیلم را  Ryan Gosling ،Emma Stone ،Rosemarie DeWitt، و چند بازیگر دیگر تشکیل داده است. همچنین وظیفه‌ی کارگردانی و نویسندگی فیلم‌ را هم دیمین شزل (Damien Chazelle) برعهده دارد. در سال ۲۰۱۴ فیلم “شلاق” توانست موفقیت بسیاری را برای دیمین شزل کسب کند. ظاهراً او این‌‌بار هم همین قصد را با فیلم لا لا لند نشانه و هدف گیری کرده و تا اینجای کار هم بسیار عالی پیش رفته است و حتی توانسته موفقیت‌های بیش‌تری را کسب کند.

موسیقی‌متن این فیلم در مراسم گلدن گلوب موفق به دریافت جایزه برترین موسیقی‌متن اورجینال فیلم شد. از این رو سینماگیمفا در این پست برای شما موسیقی‌‎متن این فیلم بسیار زیبا را تدارک دیده است. موسیقی‌متن لا لا لند را Justin Hurwitz و جمعی دیگر از نوازندگان نواخته‌اند و بسیار اثر شنیدنی و زیبایی است. آهنگ City of Stars از بهترین موسیقی‌های این فیلم محسوب می‌شود. امیدواریم که از موسیقی‌متن این فیلم لذت کافی را ببرید.

cf2ng9bx

هنرمند: Justin Hurwitz & VA
آلبوم: La La Land
سبک: Pop, Soundtrack
برچسب: Interscope Records
فرمت موسیقی‌متن: iTunes Plus AAC M4A
مدت زمان: ۴۲:۴۲
حجم: ۱۲۴٫۹۱MB

لیست موسیقی‌متن

Capture

لینک دانلود

La La Land

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.