سوپربول: تریلری جدیدی از فیلم Nobody باب ادنکیرک منتشر شد

8 February 2021 - 11:58
فیلم Nobody

کمپانی Universal Pictures به تازگی تریلر جدیدی را از فیلم Nobody، در حین مسابقه سوپربول (مسابقه سالانه فوتبال آمریکایی قهرمانی لیگ فوتبال ملی آمریکا)، با نقش‌آفرینی باب ادنکیرک (Bob Odenkirk)، کانی نیلسن (Connie Nielsen) و کریستوفر لوید (Christopher Lloyd) منتشر کرده است.

فیلم Nobody دارای حال و هوایی مشابه با سری فیلم‌های John Wick می‌باشد که البته هیچ تعجبی هم ندارد چرا که فیلم‌نامه این فیلم نفس‌گیر و اکشن، توسط نویسنده سری فیلم‌های John Wick با نام دریک کولستاد به قلم درآمده است. علاوه بر این، فیلم Nobody توسط کارگردان فیلم مهیج و افسارگسیخته سال ۲۰۱۵ با عنوان Hardcore Henry نیز کارگردانی شده است. این کارگردان ایلیا نایشولر (Ilya Naishuller) نام دارد. با کنار هم قرار دادن همه این‌ها، تریلر جدید منتشر شده از این فیلم، خبر از یکی از هیجان‌انگیزترین فیلم‌های برنامه‌ریزی شده برای پخش در سال ۲۰۲۱ می‌دهد.

در جدیدترین تریلر منتشر شده از فیلم Nobody، تمام مقدمه‌های مربوط به معرفی کاراکترهای این فیلم که اولین تریلر منتشر شده از آن در ماه دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ماه ۱۳۹۹) به آن پرداخته بود را کنار گذاشته و مستقیم به سراغ قسمت‌های جذاب این فیلم رفته است.

در تریلر منتشر شده از فیلم Nobody در حین مسابقه سوپربول، دوباره مخاطبان با شخصیت اصلی این فیلم با نام هاچ منسل و با نقش‌آفرینی باب ادنکیرک آشنا می‌شوند و درمی‌یابند که او در این فیلم، پدری غیرمعمولی است که می‌تواند لازانیایی فوق‌العاده برای بچه‌هایش درست کند در حالی که در عین حال نیز قادر است با مهارت‌های ویژه‌ای که از طریق کار قبلی‌اش به دست آورده، تمام دشمنانش را نیز نابود کند.

در این تریلر ۳۰ ثانیه‌ای پخش شده، می‌توان کاراکتر هاچ و پدرش با نقش‌آفرینی کریستوفر لوید را مشاهده کرد که با همکاری یکدیگر مشغول کشتن آدم بدها هستند و همچنین هاچ با انجام انواع مختلفی از کارهای خفن در این تریلر باعث می‌شود ما بخواهیم که این فیلم را همین الان تماشا کنیم.

در حال حاضر فیلم Nobody برای پخش در تاریخ ۹ آوریل ۲۰۲۱ (۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده است. تریلر کوتاه پخش شده از این فیلم در حین مسابقه سوپربول را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

 

خلاصه رسمی داستان فیلم Nobody نیز به شکل زیر می‌باشد:

کاراکتر هاچ منسل با نقش‌آفرینی باب ادنکیرک، پدر و همسری دست‌کم و نادیده گرفته شده است که سختی‌ها زندگی را به جان می‌خرد و هیچ‌وقت عقب‌نشینی نمی‌کند. او آدم گمنامی است. زمانی که دو دزد به‌ زور به خانه او که در حومه شهر واقع شده وارد می‌شوند، هاچ تصمیم می‌گیرد که از خود و خانواده‌اش دفاع کند و از به وقوع پیوستن خشونتی در این حین جلوگیری کند.

پسر نوجوانش با نام بلیک و با نقش‌آفرینی گیج مونرو (Gage Munroe) از این کار پدرش مأیوس می‌شود و همچنین به نظر می‌رسد که همسر او با نام بکا و با نقش‌آفرینی کانی نیلسن (Connie Nielsen) نیز، با این کارش از او دورتر و دورتر می‌شود.

عواقب این حادثه، باعث شعله‌ور شدن آتش عصبانیت و تحریک شدن غرایز نهفته در کاراکتر هاچ می‌شود و او را به مسیر وحشیانه‌ای سوق می‌دهد که مهارت‌های کشنده و رمز و رازهای تاریکش را برملا می‌کند. در رگباری از مشت و گلوله‌ها، هاچ باید خانواده خود را از رقیب بسیار خطرناکش با نقش‌آفرینی الکسی سربریاکوف (Alexey Serebryakov) نجات دهد و اطمینان حاصل کند که او دوباره با شخصی گمنام اشتباه گرفت نشود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.