کلیپ جدیدی از فیلم ترسناک Old منتشر شد

17 July 2021 - 13:40
Old

کمپانی یونیورسال، کلیپ جدیدی را از فیلم آینده خود با عنوان «اولد» و با کارگردانی ام. نایت شیامالان منتشر کرده که در آن می‌توان بخش کوتاهی از این فیلم را تماشا کرد.

فیلم ترسناک، دلهره‌آور و روان‌شناختی Old از رمان گرافیکی فرانسوی با عنوان Sandcastle الهام گرفته است. این رمان گرافیکی را پیر اسکار لوی (Pierre Oscar Levy) و فردریک پیترز (Frederik Peeters) با همکاری یکدیگر خلق کرده‌اند.

داستان فیلم Old در جزیره‌ای تعریف می‌شود که در آن، زمان به شکل متفاوتی حرکت کرده و باعث شده که افراد به شکل بسیار سریعی پیر شوند.

در اولین کلیپ منتشر شده از فیلم ترسناک Old، می‌توان دو بازیگر این فیلم با نام‌های کن لئونگ (Ken Leung) و نیکی آموکا-برد (Nikki Amuka-Bird) را مشاهده کرد که با دو بچه در ساحل این جزیره ملاقات کرده و در حال تلاش هستند تا سن آن‌ها را حدس بزنند. با وجود این‌که چهره این دو بچه در این کلیپ مشخص نیست ولی شکل بدنشان نشان می‌دهد که سن آن‌ها در بازه بین ۹ الی ۱۱ سال قرار دارد.

کاراکتر نقش‌آفرینی شده توسط کن لئونگ در این کلیپ حدس می‌زند که پسری که در مقابل او قرار گرفته، پسری یازده ساله است ولی این پسر در جواب به او می‌گوید که او تنها شش سالش است. سپس این کاراکتر گیج شده و فکر می‌کند که احتمالاً این بچه‌ها در حال شوخی کردن با او هستند تا این‌که مادر آن‌ها به یک باره از راه می‌رسد ولی در کمال تعجب او نمی‌تواند بچه‌هایش را تشخیص دهد.

احتمالاً داستان این فیلم دارای رمز و رازهای مختلفی خواهد بود که در سینماها از آن‌‌ها رونمایی خواهد شد. هنوز نمی‌دانیم که داستان این فیلم چه قدر به رمانی که براساس آن ساخته شده، وفادار خواهد بود ولی کارگردان آن یعنی ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan)، معمولاً پیچش‌های داستانی غیرمنتظره‌ای را در انتهای فیلم‌هایش قرار داده است.

به غیر از کن لئونگ و نیکی آموکا-برد، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به گائل گارسیا برنال (Gael García Bernal)، ویکی کریپس (Vicky Krieps)، روفس سوئل (Rufus Sewell)، ابی لی (Abbey Lee)، آرون پیر (Aaron Pierre)، الکس وولف (Alex Wolff)، امبت دیویتس (Embeth Davidtz)، الیزا اسکانلن (Eliza Scanlen)، ایمان الیوت (Emun Elliott)، کاتلین چال‌فانت (Kathleen Chalfant) و توماسین مک‌کنزی (Thomasin McKenzie) اشاره کرد.

از کارهای قبلی این بازیگرها می‌توان به نقش‌آفرینی گائل گارسیا برنال در فیلم کمدی و درام شبکه اینترنتی آمازون با عنوان Mozart in the Jungle، روفس سوئل در سریال The Man in the High Castle، ابی لی در سریال ترسناک شبکه HBO با نام Lovecraft Country، الکس وولف در فیلم تحسین شده کمپانی A24 با عنوان Hereditary، الیزا اسکانلن در فیلم پرفروش کمپانی سونی با نام Little Women و توماسین مک‌کنزی نیز در فیلم کمدی Jojo Rabbit اشاره کرد.

ام. نایت شیامالان علاوه بر کارگردانی این فیلم، فیلم‌نامه آن را نیز خودش به تنهایی به قلم درآورده است. به غیر از ام. نایت شیامالان، از دیگر تولید‌کنندگان این پروژه می‌توان به تولید‌کننده فیلم‌ Glass و سریال Servant با نام اشوین راجان (Ashwin Rajan) و تولید‌کننده فیلم Split با نام مارک بایستاک (Marc Bienstock) اشاره کرد. استیون اشنایدر (Steven Schneider) نیز وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده داشته است.

فیلم ترسناک Old، برای پخش در تاریخ ۲۳ ژوئیه (یکم مرداد ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

کلیپ منتشر شده از این فیلم را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.