تریلر فیلم Old ساخته‌ی ام. نایت شیامالان منتشر شد

8 February 2021 - 15:12

سرانجام کمپانی Universal Pictures، تریلر رسمی فیلم Old را منتشر کرد. چه چیزهایی از این فیلم دلهره‌آور که توسط استاد وحشت، ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) ساخته شده، می‌دانیم؟ جزئیات منتشر شده از Old، از همان ابتدا بسیار کم بودند. تنها چیزهایی که از این فیلم دیده‌ایم، یک‌سری تصاویر رمزگذاری‌شده و جزئیات داستانی شناخته‌شده‌ای (چون فیلم از یک مجموعه رمان گرافیکی اقتباس شده) بودند که خود شیامالان منتشر می‌کرد. سرانجام تریلر فیلم منتشر شده و اکنون با قطعیت بالایی می‌توانیم بگوییم که: با یک فیلم بسیار ترسناک روبروئیم.

این تریلر در اوایل پخش تلویزیونی رقابت‌های Super Bowl منتشر شد و در ۳۰ ثانیه، ما را با خانواده‌ای آشنا می‌کند که اعضای آن گیل گارسیا برنال (Gael Garcia Bernal)، ویکی کریپس (Vicky Krieps)، لوکا فاوستینو رودریگز (Luca Faustino Rodriguez) و توماسین مک‌کنزی (Thomasin McKenzie) هستند. این خانواده به ساحلی خلوت سفر می‌کنند که به‌نظر می‌رسد یک مقصد گردشگری برای مسافران است. روزی که می‌بایست در آن ساحل برای آنان روزی عادی و مفرح باشد، تبدیل به کابوسی واقعی می‌شود؛ زیرا آن‌ها متوجه می‌شوند مردم دارند با سرعت زیاد و غیرقابل‌کنترلی پیر می‌شوند. وقتی اسرار پشت‌پرده‌ی این قضیه شروع به‌آشکار شدن می‌کنند، میزان تنش و اضطراب قصه به نقطه‌ی اوج خود می‌رسد.

علاوه بر برنال، کریپس، رودریگز و مک‌کنزی بازیگرانی هم‌چون الکس ولف (Alex Wolff)، ابی لی (Abbey Lee)، نیکی آموکا-برد (Nikki Amuka-Bird)، کن لئونگ (Ken Leung)، روفوس سول (Rufus Sewell)، آرون پیر (Aaron Pierre)، امبث داویتز (Embeth Davidtz)، الیزا اسکالنن (Eliza Scanlen)، امون الیوت (Emun Elliott) و کاترین شالفانت (Kathleen Chalfant) در Old ایفای نقش می‌کنند.

شیامالان فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای از خودش کارگردانی کرده و فیلم‌نامه‌ی فیلم، اقتباسی از رمان گرافیکی Sandcastle نوشته‌ی پیر اسکار لوی (Pierre Oscar Lévy) است. تهیه‌کنندگان این فیلم، اشوین راژان (Ashwin Rajan) و مارک بین‌اشتوک (Marc Bienstock) هستند که هردو در تهیه‌کنندگی فیلم‌های Glass و Split با شیامالان همکاری داشته‌اند. تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم نیز برعهده‌ی استیون اشنایدر (Steven Schneider) است.

فیلم Old در تاریخ ۲۳ جولای اکران خود را آغاز خواهد کرد.

در خلاصه‌ی رسمی Old آمده است:

این تابستان فیلم‌ساز خلاق، ام. نایت شیامالان، داستانی ترسناک و مرموز را از یک خانواده در تعطیلات تابستانی برای شما روایت خواهد کرد؛ خانواده‌ای که متوجه می‌شوند ساحل خلوتی که برای استراحت انتخاب کرده‌اند، باعث پیر شدن سریع و کاهش طول عمرشان به فقط یک روز می‌شود.

تریلر Old را می‌توانید از این لینک تماشا کنید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.