کارگردان فیلم ریبوت Paranormal Activity مشخص شد

13 February 2021 - 11:53
فیلم ریبوت Paranormal Activity

قرار است که نسخه‌ی جدیدی از سری فیلم‌های Paranormal Activity که فیلم‌های کم‌هزینه‌ای در ژانر ویدئوی پیداشده (یک ژانر فیلم است که در آن تمام یا بخشی از اتفاقات داستان از طریق ویدئوهایی که توسط شخصیت‌های داستان ضبط‌شده یا در حال ضبط است، روایت می‌شود) می‌باشند، تولید شود. قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۰۷ و با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله کیتی فدرستن (Katie Featherston) و میکا اسلوات (Micah Sloat) در سینماها به نمایش درآمده است.

سری فیلم‌های ترسناک Paranormal Activity با ساخت فیلمی بسیار موفق و با هزینه‌ای بسیار کم آغاز شده و با تولید قسمت‌های بعدی آن نیز، فرنچایز بزرگ و بسیار پرطرفداری از این فیلم‌ها برای کمپانی‌های سازنده‌اش از جمله کمپانی‌های Paramount و Blumhouse خلق شده است. پیش از این نیز، برنامه‌ریزی شده بود که از این فرنچایز، فیلمی ریبوتی برای پخش در سال ۲۰۲۰ تولید شود و اکنون نام کارگردانی که قرار است وظیفه هدایت این فیلم را بر عهده بگیرد نیز مشخص شده است.

وظیفه کارگردانی این فیلم جدید بر عهده ویلیام اوبنک (Will Eubank) خواهد بود که این کارگردان در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم دلهره‌آور کمپانی ۲۰th Century Fox با عنوان Underwater و با نقش‌آفرینی کریستن استوارت (Kristen Stewart) را بر عهده داشته است. همچنین علاوه بر این فیلم، او وظیفه هدایت فیلم علمی-تخیلی، بسیار جالب و کم‌هزینه‌ای با عنوان The Signal در سال ۲۰۱۴ برای کمپانی Focus Features را نیز بر عهده داشته است.

وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم جدید Paranormal Activity را نیز کریستوفر لندون (Christopher Landon) بر عهده خواهد داشت که از کارهای شناخته‌ شده این فیلم‌ساز می‌توان به نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های ترسناک و کمدی کمپانی Universal Pictures با نام‌های Freaky و Happy Death Day اشاره کرد.

کریستوفر لندون از دومین قسمت این فرنچایز تا به حال وظیفه کارگردانی و نویسندگی سری فیلم‌های Paranormal Activity را بر عهده داشته و او تنها فرد با سابقه‌ای در تولید فیلم‌های این سری نیست که قرار است در تولید قسمت جدید این فرنچایز نقش داشته باشد چرا که به غیر از او، جیسون بلام (Jason Blum) و خالق این فرنچایز با نام اورن پلی (Oren Peli) نیز، به عنوان تولید‌کنندگان قسمت جدید آن، در کنار تهیه‌کننده اجرایی این پروژه با نام استیون اشنایدر (Steven Schneider) در ساختش نقش خواهند داشت. طبق گفته منابع داخلی حاضر در این پروژه، فیلم جدید و ریبوت این فرنچایز نیز همچنان در ژانر ویدئوی پیداشده تولید خواهد شد.

آخرین فیلم ریبوت ساخته شده از فرنچایز مشهور، ترسناک و کم‌هزینه‌ای در ژانر ویدئوی پیداشده، فیلم Blair Witch در سال ۲۰۱۶ با کارگردانی آدام وینگارد (Adam Wingard) می‌باشد. فیلم ریبوت Blair Witch کمپانی Lionsgate، فیلمی بسیار جذاب بود که با تکنیک‌ها فیلم‌سازی جالبی ساخته شده ولی با این حال این فیلم، تمرکز بیش از اندازه‌ای را بر روی موضوعات مطرح شده در فیلم‌های قبلی این فرنچایز انجام داده است.

امیدواریم که کارگردان فیلم ریبوت فرنچایز Paranormal Activity یعنی ویلیام اوبنک نیز، به مانند آدام وینگارد در ساخت فیلم Blair Witch عمل نکند و البته که او می‌تواند با نحوه کارگردانی‌اش که در فیلم‌های قبلی او نیز مشاهده کرده‌ایم، به فیلم جدید این فرنچایز روح تازه‌ای ببخشد. گذشته از همه این‌ها، از زمان به نمایش گذاشته شدن فیلم کمدی و ترسناک کمپانی Open Road Films با عنوان A Haunted House در سال ۲۰۱۳ تا به حال نیز، فیلم بزرگ و ترسناکی در ژانر ویدئوی پیداشده به صورت گسترده در سینما‌ها منتشر نشده است.

فیلم ریبوت Paranormal Activity برای پخش در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.