اوون ویلسون در فیلم ابرقهرمانی ستاد مخفی بازی خواهد کرد

7 May 2021 - 14:46

اوون ویلسون به زودی در فیلمی ابرقهرمانی به کارگردانی تیم سازنده فیلم پروژه قدرت بازی خواهد کرد.

اوون ویلسون (Owen Wilson) که سریال ابرقهرمانی لوکی (Loki) با بازی وی به زودی منتشر خواهد شد، قصد دارد این بار در یک فیلم ابرقهرمانی بازی کند. فیلم ابرقهرمانی جدید، ستاد (مقر فرماندهی) مخفی (Secret Headquarters) نام دارد.

این فیلم داستان یک پسر را روایت می‌کند که متوجه وجود مخفیگاه قدرتمندترین ابرقهرمان دنیا در زیرزمین خانه خود می‌شود. وقتی چند ضدقهرمان به این مرکز حمله می‌کنند، این پسر به کمک دوستان خود، سعی می‌کند تا از این مخفیگاه محافظت کند.

هنوز مشخص نشده است که ویلسون در چه نقش در این فیلم بازی خواهد کرد. این فیلم توسط آریل شولمن (Ariel Schulman) و هنری جوست (Henry Joost) کارگردانی خواهد شد. این دو پیش از این فیلم ابرقهرمانی پروژه قدرت (Project Power‎) را ساخته بودند.

ستاد مخفی براساس داستانی از کریستوفر یاست (Christopher Yost‎) ساخته خواهد شد. یاست پیش از این فیلم‌نامه فیلم ابرقهرمانی ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را نوشته بود. شولمن و جوست در حال کار بر روی نوشتن فیلم‌نامه این فیلم هستند.

هنوز از سایر بازیگران این فیلم خبری منتشر نشده است و کمپانی پارامونت نیز زمان انتشار این فیلم را تاکنون اعلام نکرده است.

منبع : deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.